• Limba

Bröllop 2014?

2014 BRUDAR!

Här kan ni bomba med bilder på klänningar, men även gärna ringar, inspiration m.m!

En plats att dela med sig av allt virrvarr i huvudet,
    kika på andras val och hjälpas åt med råd och tips längst med vägen till den stora dagen!!

Vi slår på stort sommaren 2014, och det vore jättekul att se hur andra tänker och önskar!

BILD-BOMBA gärna!

{#emotions_dlg.flower} 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-09 14:01
    Detta är alltså tänkt som en sidotråd till Brudar 2014, fast med bilder!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-05 12:58
    ~ VI GIFTER OSS 2014! ~

25 januari ~ PoS på Värmdö, Stockholm

25 januari ~ Josefin o Micke i Sollentuna, Stockholm

11 februari ~ MH2014 i Västerås

3 Maj~ Jeanettejohansson i Hästveda, utanför Hässleholm

24 Maj ~ xMariax, Eskilstuna

31 Maj ~ Mrs Lindahl 2014 i Hästveda

6 juni ~ Power of Love i Karlstad

7 juni ~ Csve i Jönköping

7 juni ~ Larssonmaria86 i Glostorp, utanför Malmö

7 juni~ Sandrajavisst, Nyköping

28 juni ~ Ebbaa i Karlstad

28 juni ~ Sandra01 i Stockholm

5 juli ~ HubbaBubba i Stockholm

26 juli ~ Kakbakaren i Österbotten, Finland

2 augusti ~ Sandra Elisabet i Göteborgsområdet

16 augusti ~ Schmock i Göteborg

Augusti ~ Limba någonstans i Sverige

Augusti ~ A ring on my finger i Helsingborgsområdet

18 oktober ~ Ponduss i Västerås

6 december ~ Winterwonderland i Göteborg
  • Svar på tråden Bröllop 2014?
  • Sandrajavisst

Oki:) ska försöka på eftermiddagen. Ligger hemma sjuk så har ju lite tid nu:)

• Sandrajavisst

Denna gllar jag! från Optimalprint (finns hel serie)

Och denna:

gillar denna från calligraphen:

inbjudningskort, sweet hearts

Lite av våra funderingar kring injudningskort=) svårt! vi kommer köra allt i samma serie så att säga.
  • Power of Love

Jag har ett problem, jag hade i lördags möjlighet att prova denna klänning (då orginalet, bilderna har jag tagit från en kinasida) och gjorde det inte! Nu ångrar jag mig. 
    Så nu måste jag ju planera in en resa till Degerfors och prova igen. Butikerna i Örebro hade den inte. Detta är verkligen dagens I-lands problem  Flört

• Power of Love
    Sandrajavisst skrev 2013-01-30 14:16:36 följande:

Denna gllar jag! från Optimalprint (finns hel serie)

Och denna:

gillar denna från calligraphen:

inbjudningskort, sweet hearts

Lite av våra funderingar kring injudningskort=) svårt! vi kommer köra allt i samma serie så att säga.
    Alla tre är verkligen jättefina, men spontant gillade iaf jag den översta bäst. Oavsett vad ni väljer blir det jättebra :)
  • Sandrajavisst

Ja men jag gillar dem:) mitt problem hur ska jag kunna välja:) måste bara säga att klänningen är underbar.

• SandraElisabet
    Limba skrev 2013-01-30 09:43:05 följande:
    Ojdå, va bra att han är ok! {#emotions_dlg.flower}
    Vad pluggar du? Jag utbildar mig inom vården nu Solig
    Ska försöka hitta en stor bok med vita sidor i, så jag kan skriva och grejja brevid bilderna Här regnar det så det blir ingen shopping före jobbet.. :-/ 

Kul att du gillar tråden, det är ju jätteroligt att vi är ett litet gäng, som man kan följa hela vägen {#emotions_dlg.flower} 
    Jag pluggar till Textilekonom i Borås men jag bor i Göteborg så det blir till att pendla alldeles för många timmar om dagen! Skrikandes Men men, ärligt så skulle jag inte längre klara av att bo i en mindre stad så det får gå helt enkelt. Nu ska jag förhoppningsvis bli klar till våren om allt går väl (och det ska det väll!) vilket ska bli himla skönt!
    Vi får hoppas att det leder till ett jobb... Vanligste första yrket är inköpsassistent på modeföretag.

Jo, det är jättekul att få läsa om andras tankar och idéer, och särskilt på ett så okonstlat och öppet sätt som här. Glad Vi har inte spikat datum ännu så vi får väll se om jag platsar in här i slutändan.... Flört
  • SandraElisabet
    MH2014 skrev 2013-01-30 11:07:08 följande:

Har gjort en snabb hårinspiration :)

Kan det va nå?

Jätte vackra frisyrer! Jag tänker nog själv köra på en lite mer vintage frisyr... I like!!
  • MH2014
    SandraElisabet skrev 2013-01-30 20:28:10 följande:
    Jätte vackra frisyrer! Jag tänker nog själv köra på en lite mer vintage frisyr... I like!!

Ja, jag vill ha nå lite slarvigt,,får absolut inte vara välkammat!

sedan gillar jag höjd på huvudet, kanske inte direkt en donut, men samlad höjd :) m2b är ju så lång så tror både en hög uppsättning och mina 15cm boots funkar ;)

• SandraElisabet

Haha, ja det gäller att använda det man har! Flört Personligen kan jag inte ha sådan volym på hjässan med min ansiktsform jag skulle inte se klok ut! Men om man kan ha det så är det jättefint!

• MH2014

kanske inte passar mig egentligen, men jag älskar det och avskyr hår i ansiktet ;)

mannen kanske inte gillar det ika mycket, då det är min "sovfrisyr" HAHAHA...

vi får väl se vad det blir tillslut....

Svar på tråden Bröllop 2014?