• Limba

Bröllop 2014?

2014 BRUDAR!

Här kan ni bomba med bilder på klänningar, men även gärna ringar, inspiration m.m!

En plats att dela med sig av allt virrvarr i huvudet,
    kika på andras val och hjälpas åt med råd och tips längst med vägen till den stora dagen!!

Vi slår på stort sommaren 2014, och det vore jättekul att se hur andra tänker och önskar!

BILD-BOMBA gärna!

{#emotions_dlg.flower} 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-09 14:01
    Detta är alltså tänkt som en sidotråd till Brudar 2014, fast med bilder!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-05 12:58
    ~ VI GIFTER OSS 2014! ~

25 januari ~ PoS på Värmdö, Stockholm

25 januari ~ Josefin o Micke i Sollentuna, Stockholm

11 februari ~ MH2014 i Västerås

3 Maj~ Jeanettejohansson i Hästveda, utanför Hässleholm

24 Maj ~ xMariax, Eskilstuna

31 Maj ~ Mrs Lindahl 2014 i Hästveda

6 juni ~ Power of Love i Karlstad

7 juni ~ Csve i Jönköping

7 juni ~ Larssonmaria86 i Glostorp, utanför Malmö

7 juni~ Sandrajavisst, Nyköping

28 juni ~ Ebbaa i Karlstad

28 juni ~ Sandra01 i Stockholm

5 juli ~ HubbaBubba i Stockholm

26 juli ~ Kakbakaren i Österbotten, Finland

2 augusti ~ Sandra Elisabet i Göteborgsområdet

16 augusti ~ Schmock i Göteborg

Augusti ~ Limba någonstans i Sverige

Augusti ~ A ring on my finger i Helsingborgsområdet

18 oktober ~ Ponduss i Västerås

6 december ~ Winterwonderland i Göteborg
  • Svar på tråden Bröllop 2014?
  • MIN
    MH2014 skrev 2013-01-28 16:15:35 följande:
    Välkommen MIN :) Finns en till tråd med oss, Brudar 2014.
    tackarSolig
    jaha men då kollar jag in den tråden också Flört
  • Limba
    MIN skrev 2013-01-28 16:03:21 följande:
    hejsan!

här har ni en blivande brud 2014 till
    skulle ha gift oss 2012 men vi fick reda på att vi väntade barn och då tänkte vi 2013 istället men ekoniomin satte stopp så vi bestämde oss 2014 så slår vi till och månaden och datumet är det samma som förrut den 12 juli.

hoppas det är okej om man hoppar in här! 
    Hej och välkommen!! {#emotions_dlg.flower}
    Denna tråd är en systertråd till Blivande fruar 2014, och här får man lägga upp bilder på precis allt som rör erat bröllop, både inspirationsbilder och era inköp. 

• MIN

klänningen och frisyren jag funderar på!
    provat en snar lik klänning =)
  • Power of Love
    SandraElisabet skrev 2013-01-27 18:37:38 följande:
    Tänkte att ni kanske kan använda lego-gubbarna i servettringen på något sätt eller fästa dem i glaset? De är så fina så jag tycker att de ska synas ännu mer! :) Omn i har massa lago grejer kanske ni kan variera lite? En lego-gubbe som sitter på ett glas, någon annan som sitter i en bil på tallriken och en tredje som försöker slå sig fri från servetten? Ni har ett så vackert och lekfullt tema så jag tycker ni ska fortsätta på det. Själv älskar jag lila/rosa/grönt och tycker att det är jättevackert! Fortsätt gärna med ert lego-tema i blockljusen; kanske pynta dem med band eller lego?

:)
    Tror det blir lite svårt att fästa dem i glasen. Vi funderar lite på att ställa dem på tallriken istället, men vi får fundera och testa oss fram. 

Nu har jag iaf börjat virka blommor. Hittade kritvit garn som alltså har samma nyans som både de vita servetterna och blockljusen. Har gjort åtta stycken, så nu är det väl typ 60 st kvar. Flört Måste köpa lite fler pärlor också.
  • Power of Love
    Csve skrev 2013-01-27 19:43:08 följande:
    Lite funderingar.. Har ju gjort en gästlista med folk som vi kommer bjuda på " hela paketet" , trerätters kommer serveras i ett rum och efter det blir det en liten "paus" då man minglar runt, tar lite luft mm , sen serveras kaffe och tårta i annat rum som har mer partykänsla, lite myspys. Frågan är då om man ska bjuda in fler till kaffe/tårta och festen och hur man då skriver detta på inbjudan. Kommer de som "bara" får komma på fest och tårta tycka att det känns snålt att de inte fick komma på middagen?
    Jag är bjuden på ett liknade bröllop iår. De gifter sig med endast de närmaste med i kyrkan och sedan går de ioch äter på resturang. Senare kommer åker de hem till sig där festen fortsätter med alla vänner. Vi nära tjejkompisar till bruden hjälper till att fixa lite snittar och välkommar gästerna. Även om vi inte får hela paketet är vi kompisar (som desutom är nära vänner med framför allt bruden) inte alls besvikna eller tycker det är snålt. Tycker bara att det är roligt att vi får vara med på deras dag. Jag troräven att det är så de flesta kommer att tänka även om ert upplägg. Glad
  • Power of Love
    MIN skrev 2013-01-28 22:02:45 följande:

klänningen och frisyren jag funderar på!

provat en snar lik klänning =)
    Tjusig klänning! Gillar även frisyren. Glad
  • Csve
    Power of Love skrev 2013-01-28 22:17:54 följande:
    Jag är bjuden på ett liknade bröllop iår. De gifter sig med endast de närmaste med i kyrkan och sedan går de ioch äter på resturang. Senare kommer åker de hem till sig där festen fortsätter med alla vänner. Vi nära tjejkompisar till bruden hjälper till att fixa lite snittar och välkommar gästerna. Även om vi inte får hela paketet är vi kompisar (som desutom är nära vänner med framför allt bruden) inte alls besvikna eller tycker det är snålt. Tycker bara att det är roligt att vi får vara med på deras dag. Jag troräven att det är så de flesta kommer att tänka även om ert upplägg. Glad
    Mysigt det låter =)
  • MH2014

Denna kunde de inte göra om till mina ändringar efter att jag sett sample bilden som jag inte gillade :( Nu hoppas jag att ja kan få byta klänning/modell,,då det inte verkar som att de börjat sy än...håll tummarna!!!

MH2014 skrev 2013-01-23 12:42:54 följande:
    2;a

Svar på tråden Bröllop 2014?