• Limba

Bröllop 2014?

2014 BRUDAR!

Här kan ni bomba med bilder på klänningar, men även gärna ringar, inspiration m.m!

En plats att dela med sig av allt virrvarr i huvudet,
    kika på andras val och hjälpas åt med råd och tips längst med vägen till den stora dagen!!

Vi slår på stort sommaren 2014, och det vore jättekul att se hur andra tänker och önskar!

BILD-BOMBA gärna!

{#emotions_dlg.flower} 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-09 14:01
    Detta är alltså tänkt som en sidotråd till Brudar 2014, fast med bilder!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-05 12:58
    ~ VI GIFTER OSS 2014! ~

25 januari ~ PoS på Värmdö, Stockholm

25 januari ~ Josefin o Micke i Sollentuna, Stockholm

11 februari ~ MH2014 i Västerås

3 Maj~ Jeanettejohansson i Hästveda, utanför Hässleholm

24 Maj ~ xMariax, Eskilstuna

31 Maj ~ Mrs Lindahl 2014 i Hästveda

6 juni ~ Power of Love i Karlstad

7 juni ~ Csve i Jönköping

7 juni ~ Larssonmaria86 i Glostorp, utanför Malmö

7 juni~ Sandrajavisst, Nyköping

28 juni ~ Ebbaa i Karlstad

28 juni ~ Sandra01 i Stockholm

5 juli ~ HubbaBubba i Stockholm

26 juli ~ Kakbakaren i Österbotten, Finland

2 augusti ~ Sandra Elisabet i Göteborgsområdet

16 augusti ~ Schmock i Göteborg

Augusti ~ Limba någonstans i Sverige

Augusti ~ A ring on my finger i Helsingborgsområdet

18 oktober ~ Ponduss i Västerås

6 december ~ Winterwonderland i Göteborg
  • Svar på tråden Bröllop 2014?
  • Limba
    MH2014 skrev 2013-01-20 16:25:07 följande:

2 st brudklänningar är beställda!!! åh....foto får komma när de anländer! Hjälp vad ont i magen jag har,,men det var rearearea på en kinasida så just de tre jag spånat på va på HURRA-pris, valde två av dem. En kortklänning och en "prom"klänning,,inga traditionella skapelser här inte ;)

Svårt med storlek bara tyckte jag men tog den större,,då erbjudandet går ut snart idag så hans inte någon måttanpassad beställning att göras (jag orkade inte ta tag i det), och skrev att jag gärna ville ha lace-up istället för dragkedja, får vi väl se om det går. Annars får de sys in om det skulle behövas. Är ju förhoppningsvis lite lättare om ett år, och fastare efter småkottarna, haha!

Låter ju jättebra! Åh nu blir det några nervösa veckor!! Skrattande  Lägg in bilder från hemsidan om du vill visa redanTungan uteHoppas det blir bra då, jag tänkte likadant, att det är bättre att kunna sy in än att dom blir för små! 
  • MH2014

Limba - såklart sitter jag inte vid datorn längre :P men de är från dinobridal, min m2b tyckte jag skulle "köpa på mig ett par" haha, som att jag skulle ha en hel affär här hemma för att välja 1st :) Spännande är det! Tog färg vit och hoppas det inte blir sjukhusvit. Sen måste jag ju tänka lite på vårt upplägg av bröllopet och sväva ut för mycket med nån stor marängpuff eller liknande,,det ska ju vara enkelt men med lite sting ;) Ska iväg och prova i butik nu medan jag väntar hem de andra..för jag vill ju gå och prova lite, ska ju förhoppningsvis bara gifta mig en gång och då vill jag ju klart ha fått upplevelsen att prova en massa fina klänningar :D haha!! Men vill göra det innan kinaklänningarna kommer, så jag inte nervärderar mina mot de i butikerna.........

• Power of Love

Lägger upp en bild på vår inspiration. Det är e tapet från rusta. Vi tänkte (om det fungerar) ta hjälp av denna för att skapa alla trycksaker och ev lite annat också. 

• MH2014

Power of love - så länge ni kanske inte ska skriva nå på tapeten utan mest som dekoration...tänkte texten är ju hårt tryckt, så tror inte man skulle se egen text så bra...men fin inspiration,,,löööv

• Power of Love

MH2014- Nej direkt på tapten går inte att skriva. Utan vi tänkte ha den mest som inspiration. Men vi får se när vi ser den i verkligheten. Då kanske vi tycker nåt helt annat. Om inte annat tänker jag att man kan skapa egna detaljer som påminner om tapeten med hjälp av Photoshop. Men vi ska testa oss fram och se vad som blir bäst Glad

• MH2014

Tur man har lite tid på sig att testa och ändra sig ;) tillslut har man så många idéer att hälften vore nog :)

• Power of Love

Haha precis. Det är både fördelen och nackdelen med att ha så långt kvar till bröllopet Flört

• MH2014

Här är klänningarna som jag har beställt,,med lite ändringar!

1;a

Svar på tråden Bröllop 2014?