• Limba

Bröllop 2014?

2014 BRUDAR!

Här kan ni bomba med bilder på klänningar, men även gärna ringar, inspiration m.m!

En plats att dela med sig av allt virrvarr i huvudet,
    kika på andras val och hjälpas åt med råd och tips längst med vägen till den stora dagen!!

Vi slår på stort sommaren 2014, och det vore jättekul att se hur andra tänker och önskar!

BILD-BOMBA gärna!

{#emotions_dlg.flower} 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-09 14:01
    Detta är alltså tänkt som en sidotråd till Brudar 2014, fast med bilder!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-05 12:58
    ~ VI GIFTER OSS 2014! ~

25 januari ~ PoS på Värmdö, Stockholm

25 januari ~ Josefin o Micke i Sollentuna, Stockholm

11 februari ~ MH2014 i Västerås

3 Maj~ Jeanettejohansson i Hästveda, utanför Hässleholm

24 Maj ~ xMariax, Eskilstuna

31 Maj ~ Mrs Lindahl 2014 i Hästveda

6 juni ~ Power of Love i Karlstad

7 juni ~ Csve i Jönköping

7 juni ~ Larssonmaria86 i Glostorp, utanför Malmö

7 juni~ Sandrajavisst, Nyköping

28 juni ~ Ebbaa i Karlstad

28 juni ~ Sandra01 i Stockholm

5 juli ~ HubbaBubba i Stockholm

26 juli ~ Kakbakaren i Österbotten, Finland

2 augusti ~ Sandra Elisabet i Göteborgsområdet

16 augusti ~ Schmock i Göteborg

Augusti ~ Limba någonstans i Sverige

Augusti ~ A ring on my finger i Helsingborgsområdet

18 oktober ~ Ponduss i Västerås

6 december ~ Winterwonderland i Göteborg
  • Svar på tråden Bröllop 2014?
  • MH2014

Ca 35st uan barn,,55st med. Budgeten har vi inte riktigt satt, utan har mer pratat om vad vi tycker är rimligt för en dag,,vad hade vi lagt om vi va mångmiljonärer etc...och vi har kommit fram till ett någorlunda svar, och tycker det känns bra!! Nu gäller det bara att prioritera! Det blir iaf höst eller vinter. När vi började prata denna "Circus" så va maten prio ett,,nu har vi sållat om att VI är prio ett! :) ringarna har vi,,resa va inte viktigt för oss alls, utan vi tänkte åka innan barnen börjar skolan, alla fyra. DEN tanken finns kvar,,en sol och badsemester innan de börjar skolan 2016,,mannen vill gärna till Seychellerna och dyl. Men vi har nu känt efter och är väldigt sugna på en minimoon, bara vi två i samband med vigseln,,

• Limba
    MH2014 skrev 2013-01-09 15:01:48 följande:
    Vilken vacker klänning!! Hoppas den är det in real life med,,800:- är ju ett kap!!! Wow! Du får berätta imorgon :)

Vi har varit inne på stort förut men ingen av oss vill egentligen stå i centrum,,eller jo bland dem man verkligen känner, men inte för släkten som man bara träffar vid vissa högtider...ja du förstår säkert hur jag menar, fast det sluddras :)
    TAAACK! jag älskar den. det är den första jag fastnade för, har sen sett på tusentals(!) klänningar men denna hängde kvar som favorit och pang! en natt va den bara där  
    Ska beställa minst 1 till, beroendes på hur denna är.

Jag förstår precis!! Jag vill ju inte heller ha en jäkla massa folk som stirrar ut mig, men karln är bestämd, och så får det bli! Glad Kommer ha middag för alla också, så det är bara att jobba arslet av sig så får vi se när det närmar sig. 
    Åh har ni 2 små? Grattis va härligt. 
  • Power of Love

Hoppar in här också Glad

Påtal om tre ringar tycker jag att denna kombo är jättefin

Jag har själv en skina (den i mitten) fast i rött guld och mindre sten. Jag ska troligen blir det bara med en till ring för att jag klarar inte av att ha för breda ringar då mina fingrar svullnar lätt så då får det räcka med en. Men man kan ju alltid drömma Flört 

• Limba
    Hej Power of love!!
    Välkommen 
    {#emotions_dlg.flower} 

Riktigt snyggt! Häftigt med fyrkantig! Är lite inne på det med. 
    Klart man ska drömma! Underbart att man kan dela med sig av och disskutera allt som finns i huvet ju.

Är också lite orolig för hur det ska funka, för det blir ju så brett?
    jag vill ha smala ringar, tror jag, så det borde ju gå. 
    Jättefin den i mitten! Inte sett nån sån förut, snyggt med kanten runt stenen!
    Får jag fråga varför du valde rött guld? 
  • Power of Love

Min fästmans krav och vad gör man inte för kärleken Flört Jag ville faktiskt först ha vitguld men eftersom det var väldigt viktigt för min fästman att ha rött guld så gav jag med mig. När vi väl började titta på ringar så insåg jag själv att jag tyckte att röda var snyggare, framför allt tillsammans med diamanter. 

Jag har 0,10 carat diamant på min och tror att den är lite smalare än den på bilden, min är typ 1,5 mm (enligt fästmannens ögonmått) så vill du ha en smal ring kan jag tipsa om att titta på schalins ringar. De har även fler varianter. Glad

• Limba
    Power of love
    Jaaa precis! Har du en bild på just din egen ring? jättesvårt att fatta hur stora diamanterna är för jag använder inte smycken så mycket. Jag vill ju inte ha en jättestor mitt diamant, så skulle vara kul att se hur 0,10 ser ut på riktigt! Tack för tipset om schalins, ska gå igenom deras sortiment igen! 

MH2014 
    Åh va mysigt! {#emotions_dlg.flower}  Ah, då ska jag kolla in den tråden ordentligt!
    Har pratat med DHL, dom trodde det va portkod, så dom har tydligen varit utanför 2ggr utan att gå in, bara ringt imorse men jag städade med hög musik så hörde inte mobilen. KLANT X-)

Nu ska han va här före kl.15.00!!! OJOJOJ va spännande Tungan ute 
  • MH2014

Alltså, jag menade, du frågade ju i andra tråden hur vårt upplägg ev blir av mingelbröllop, så skrev svaret där och länkade hit med :). HahaA, så det kan gå,,håller tummarna att du "är hemma" denna gång...vem vet du kanske i detta precisa nu sliter upp paketet :D

• Limba
    KLÄNNINGEN ÄR HÄÄÄR!!!

Tusen gånger vackrare än jag vågat hoppas!!!!!
    Världens finaste! Och woooow vilket grymt släp!
    Jag dör och gråter en skvätt innan karln kommer hem *LYCKA*

Skrattande{#emotions_dlg.flower}Hjärta{#emotions_dlg.flower}Skrattande 

Tårarna rann när jag fick på den! Gråter helt fantastisk!!!
Svar på tråden Bröllop 2014?