• Limba

Bröllop 2014?

2014 BRUDAR!

Här kan ni bomba med bilder på klänningar, men även gärna ringar, inspiration m.m!

En plats att dela med sig av allt virrvarr i huvudet,
    kika på andras val och hjälpas åt med råd och tips längst med vägen till den stora dagen!!

Vi slår på stort sommaren 2014, och det vore jättekul att se hur andra tänker och önskar!

BILD-BOMBA gärna!

{#emotions_dlg.flower} 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-09 14:01
    Detta är alltså tänkt som en sidotråd till Brudar 2014, fast med bilder!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-05 12:58
    ~ VI GIFTER OSS 2014! ~

25 januari ~ PoS på Värmdö, Stockholm

25 januari ~ Josefin o Micke i Sollentuna, Stockholm

11 februari ~ MH2014 i Västerås

3 Maj~ Jeanettejohansson i Hästveda, utanför Hässleholm

24 Maj ~ xMariax, Eskilstuna

31 Maj ~ Mrs Lindahl 2014 i Hästveda

6 juni ~ Power of Love i Karlstad

7 juni ~ Csve i Jönköping

7 juni ~ Larssonmaria86 i Glostorp, utanför Malmö

7 juni~ Sandrajavisst, Nyköping

28 juni ~ Ebbaa i Karlstad

28 juni ~ Sandra01 i Stockholm

5 juli ~ HubbaBubba i Stockholm

26 juli ~ Kakbakaren i Österbotten, Finland

2 augusti ~ Sandra Elisabet i Göteborgsområdet

16 augusti ~ Schmock i Göteborg

Augusti ~ Limba någonstans i Sverige

Augusti ~ A ring on my finger i Helsingborgsområdet

18 oktober ~ Ponduss i Västerås

6 december ~ Winterwonderland i Göteborg
  • Svar på tråden Bröllop 2014?
  • MH2014

Power of love - häftigt med Lego,,originellt och går aldrig ur tiden, plus överraskadande för gästerna :)

• MH2014

Limba - haha, 2014 ja ;) fast det känns ganska snart :). Nu väntar vi bara på att vårt upplägg ska gå igenom hos kommunen,,håll tummarna att vi kan vara där vi helst av allt vill!! Eller vi får vara där, men blir vårt upplägg godkänt......?...

• Limba
    MH2014,
    Jajuste hahahaha  Tungan ute  Jag är för snabb ibland. fölåååt.

Men som nån skrev nånstans, nu kan vi säga att vi gifter oss om ett år! 

Oj va pirrigt, håller tummarna för er. 
    Förlåt du kanske sagt det, men var ska ni vara?  Låter ju som en spännande plats när  ni måste få godkänt av kommunen?
  • MH2014

Vågar inte skriva ut det än,,betyder ju otur att ta ut saker i förskott :) Men har Med historiska anor att göra...återkommer när jag fått svaret... Har fått ok att vi får vigas där, men vi skulle vilja ha lite mer i vårt upplägg,,,,annars måste vi helt tänka om,,och dt vill vi verkligen inte,,kändes så klockrent!!!!

• Limba

Nja, inte direkt, det är för tidigt känns det som. (för honom iaf hahaha)
    Jag har kollat upp partytält att ha festen i och var man kan hyra toaletter iaf Skrattande Om vi hinner renovera klart gården, men det är vi nästan 100 på. Bestämmer oss i sommar, då ska vi planera på riktigt!Solig
    Men vi vill eventuellt flytta till annan stad söderut i landet, så jag kikar på kyrkor där och det finns faktiskt lite. 
    Då blir det nån timmes resväg till festen, men de e helt ok tycker jag! 
    Polaren har buss-körkort. Har många idéer, de e så skönt att ha tid så man kan köra uteslutningsmetoden. Den gillar jag! Vi vet vad vi absolut inte vill ha!

Åh så har jag ju pillat bort massa paljetter från brudklänningen! Ska visa den för honom i helgen Tungan ute Han vet inte ens att jag köpt nån hahaha. Impulsköp för 800.- som sagt, ska sy om den själv och se hur det blir. ska ändå köpa fler!

• MH2014

Ja just det, vilket jobb!! Duktigt :) varför ville du ha fler?? (Kommer inte ihåg om jag läst det, men frågar igen) och HUR MÅNGA fler?? :) Vårtanke var ju först januari/februari/oktober/december 2014,,så vi hade ett långt spann från början,,hade vi valt december så hade det ju varit nästan två år kvar,,haha. Men nu är det ju bara ett år och en månad,,yippie!!! :)

• Limba
    MH2014 skrev 2013-01-16 21:02:33 följande:
    Ja just det, vilket jobb!! Duktigt :) varför ville du ha fler?? (Kommer inte ihåg om jag läst det, men frågar igen) och HUR MÅNGA fler?? :) Vårtanke var ju först januari/februari/oktober/december 2014,,så vi hade ett långt spann från början,,hade vi valt december så hade det ju varit nästan två år kvar,,haha. Men nu är det ju bara ett år och en månad,,yippie!!! :)
    Ah tack! Det är jättekul faktiskt att få känna och pilla på den ordentligt
    Hängde upp den på en dörr och satt med sprättare, pincett och sax på en barstol framför haha. 

Finns så många fina modeller och jag vill absolut ha en med dropwaist. Dom e riktigt snygga och väldigt jag. 
    Kommer köpa en med dropwaist sen när vi bokat kyrkan och kommit igång! Och sen en till tror jag. Man gifter sig bara en gång förhoppningsvis, klart jag ska ha ombyten! Tänk om den blir smutsig, går sönder, nån spiller eller om jag får smink på den? Och kinaklänningar är sjukt billiga så why not? SkrattandeFlört

Varför just i februari?
    Vi siktar på augusti, gubben som bestämde det Tungan ute  2 augusti eller slutet av augusti blir det! 
    Jaaa de kryper sakta sakta närmare!!!Ska bli roligt att följas åt

Svar på tråden Bröllop 2014?