• Limba

Bröllop 2014?

2014 BRUDAR!

Här kan ni bomba med bilder på klänningar, men även gärna ringar, inspiration m.m!

En plats att dela med sig av allt virrvarr i huvudet,
    kika på andras val och hjälpas åt med råd och tips längst med vägen till den stora dagen!!

Vi slår på stort sommaren 2014, och det vore jättekul att se hur andra tänker och önskar!

BILD-BOMBA gärna!

{#emotions_dlg.flower} 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-09 14:01
    Detta är alltså tänkt som en sidotråd till Brudar 2014, fast med bilder!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-05 12:58
    ~ VI GIFTER OSS 2014! ~

25 januari ~ PoS på Värmdö, Stockholm

25 januari ~ Josefin o Micke i Sollentuna, Stockholm

11 februari ~ MH2014 i Västerås

3 Maj~ Jeanettejohansson i Hästveda, utanför Hässleholm

24 Maj ~ xMariax, Eskilstuna

31 Maj ~ Mrs Lindahl 2014 i Hästveda

6 juni ~ Power of Love i Karlstad

7 juni ~ Csve i Jönköping

7 juni ~ Larssonmaria86 i Glostorp, utanför Malmö

7 juni~ Sandrajavisst, Nyköping

28 juni ~ Ebbaa i Karlstad

28 juni ~ Sandra01 i Stockholm

5 juli ~ HubbaBubba i Stockholm

26 juli ~ Kakbakaren i Österbotten, Finland

2 augusti ~ Sandra Elisabet i Göteborgsområdet

16 augusti ~ Schmock i Göteborg

Augusti ~ Limba någonstans i Sverige

Augusti ~ A ring on my finger i Helsingborgsområdet

18 oktober ~ Ponduss i Västerås

6 december ~ Winterwonderland i Göteborg
  • Svar på tråden Bröllop 2014?
  • Limba

MH2014, Vilka snygga klänningar!! Den längst ner till vänster är helt lovely!! Kollar också på klänningar med dropwaist/mermaid! Hubbabubba, Kanonsnygga skor! Blir sugen på att klicka hem ett par sådana Nu

• MH2014
    Limba skrev 2013-02-13 20:27:40 följande:
    MH2014, Vilka snygga klänningar!! Den längst ner till vänster är helt lovely!! Kollar också på klänningar med dropwaist/mermaid!
    Ja, är flera som är lockande, men den du tyckte är lite av favorit av dessa...Har ett par på ipaden med som jag inte orkade leta upp på datan,,med lite mer annorlunda "tail", lite större :D
  • MH2014
    HubbaBubba skrev 2013-02-13 20:12:31 följande:
    Här är mina skor med skosmyckena Skrattande Love them!

riktigt läckra shoeclips!
  • Power of Love

Känner mig kluven. Har börjat gilla denna klänning nåt extremt, men det är ju inte riktigt nåt jag tänkt mig. Eller ja den är ju i spets, släpet är lagom men upptill känns den kanske inte så festlig. Eller vad tycker ni? 

• SandraElisabet
    Power of Love skrev 2013-02-13 21:04:52 följande:
    Känner mig kluven. Har börjat gilla denna klänning nåt extremt, men det är ju inte riktigt nåt jag tänkt mig. Eller ja den är ju i spets, släpet är lagom men upptill känns den kanske inte så festlig. Eller vad tycker ni? 

Jag tycker den va jättefin!!!! Gillar enkelheten! Hjärta
  • Power of Love
    SandraElisabet skrev 2013-02-13 21:10:37 följande:
    Jag tycker den va jättefin!!!! Gillar enkelheten! Hjärta
    Det är det jag också gillar. Jag har hittat många vackra klänningar men jag tycker ibland att de kanske känns som lite för mycket för mig. Men blir nästan orolig att den blir för enkel.
  • PoS

Jättesnygga skor HubbaBubba! Och jättefin klänning, Power of love!

• PoS

Alla hjärtans dag idag! Någon som planerar nåt mysigt eller kul ? Själv ska jag ge sambon pärmen med alla bröllopstankar o bestyr, som jag snickrat ihop (utan hans vetskap), tillsammans med en ask praliner. Smarr!

• Power of Love

Vi har en tradition på alla hjärtans dag. Jag lagar trerätters. Förrätt är advokado medräkor och en liten röra. Huvudrätt är hasselbackspotatis och lövbiff fyllda med blåmögelost samt blåmögelost så. Och till efterrätt blir det persikohalvor med smält mintchoklad. Det är vår stående alla hjärtansdags meny Glad

Så jag ska nu sätta i gång med maten och sedan ska jag duka fint och tända levande ljus. Köpte faktiskt rosor när jag var och handlade eftersom det var så bra pris. Passade även på att köpa lite LEGO som en liten alla hjärtans dags present. 

Alla hjärtans dag är den dagen jag skämmer bort honom. Han skämmer bort mig alla andra dagar på året så denna dag är min tur. {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Bröllop 2014?