• Limba

Bröllop 2014?

2014 BRUDAR!

Här kan ni bomba med bilder på klänningar, men även gärna ringar, inspiration m.m!

En plats att dela med sig av allt virrvarr i huvudet,
    kika på andras val och hjälpas åt med råd och tips längst med vägen till den stora dagen!!

Vi slår på stort sommaren 2014, och det vore jättekul att se hur andra tänker och önskar!

BILD-BOMBA gärna!

{#emotions_dlg.flower} 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-09 14:01
    Detta är alltså tänkt som en sidotråd till Brudar 2014, fast med bilder!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-05 12:58
    ~ VI GIFTER OSS 2014! ~

25 januari ~ PoS på Värmdö, Stockholm

25 januari ~ Josefin o Micke i Sollentuna, Stockholm

11 februari ~ MH2014 i Västerås

3 Maj~ Jeanettejohansson i Hästveda, utanför Hässleholm

24 Maj ~ xMariax, Eskilstuna

31 Maj ~ Mrs Lindahl 2014 i Hästveda

6 juni ~ Power of Love i Karlstad

7 juni ~ Csve i Jönköping

7 juni ~ Larssonmaria86 i Glostorp, utanför Malmö

7 juni~ Sandrajavisst, Nyköping

28 juni ~ Ebbaa i Karlstad

28 juni ~ Sandra01 i Stockholm

5 juli ~ HubbaBubba i Stockholm

26 juli ~ Kakbakaren i Österbotten, Finland

2 augusti ~ Sandra Elisabet i Göteborgsområdet

16 augusti ~ Schmock i Göteborg

Augusti ~ Limba någonstans i Sverige

Augusti ~ A ring on my finger i Helsingborgsområdet

18 oktober ~ Ponduss i Västerås

6 december ~ Winterwonderland i Göteborg
  • Svar på tråden Bröllop 2014?
  • MH2014

Jag har en nära vän som är frisör, som ska vara med på bröllopet som prånget vill fixa mig :) tänkte hon skulle få ledigt men schi fick jag,,men jag är överlycklig att hon vill. Vi är lika knasiga när det gäller att bolla ideer

• Power of Love
    WinterWonderland skrev 2013-02-11 18:18:49 följande:
    Hej hej!!
    Vi bestämde idag att det blir december 2014 istället för januari 2015 så nu får jag också vara med härSkrattande .
    Vi har (redan) hittat lokal i form av ett trevligt litet slott i utkanten av göteborg. Men det är nog det enda. Tur att det är så mycket tid kvar!! 
    Va kul! Välkommen Solig Härliga inspirationsbilder! 
  • Power of Love
    MH2014 skrev 2013-02-11 20:02:56 följande:
    En fråga bara: jag kan bara lägga upp en bild i taget,,hur gör man för att få med flera??
    Jag behöver bara trycka på "ladda upp en bild" för varje bild jag vill lägga in.
  • Power of Love
    Csve skrev 2013-02-11 20:03:18 följande:
    Fixar ni hår och smink själva eller har ni kompis/frisör som gör det?
    Frisör, som det ser ut nu. Jag är värdelös på att göra snygga uppsättningar. Lite osäker på mina vänners kunskap i området så lika bra att ta hjälp av ett proffs. 
  • MH2014

När jag gör det så hoppar tabben högst upp och ingen mer bild kommer :( så skumt att man verkar ha olika funktioner fast man inte gjort nån ändring?? Tänkte som Limba som inte kan uppdatera tråden, jag kan inte infoga smileys eller lägga upp fler än en bild i taget...??

• Power of Love

Va kosntigt. För mig fungerar alla funktioner jättebra. Kanske beror det på webbläsaren? (nu gissar jag hej vilt eftersom jag inte kan något om datorer ). 

• MH2014

Haha,, typ samma här då ;) ni får väl ha överseende med många inlägg från mig när det kommer till bilder :P

• Limba

Winterwonderland Hej och välkommen!! Vilka fina bilder! MH2014 Du får posta huuur många bilder du vill bara roligt tjejen.

• SandraElisabet
    WinterWonderland skrev 2013-02-11 18:18:49 följande:
    Hej hej!!
    Vi bestämde idag att det blir december 2014 istället för januari 2015 så nu får jag också vara med härSkrattande .
    Vi har (redan) hittat lokal i form av ett trevligt litet slott i utkanten av göteborg. Men det är nog det enda. Tur att det är så mycket tid kvar!! 
    Får man fråga vilket slott...? Du kan skriva ett meddelande till mig om du inte vill att alla ska kunna se.
    Vi bor i Göteborg och letar lokal... Har koll på de flesta nu tror jag. Glad Får se vilken det blir. har ni varit på många visningar?
Svar på tråden Bröllop 2014?