• Chicita

BT-Veteraner

Känner att jag saknar nånstans att bara snacka om allt mellan himmel och jord med alla trevliga människor som varit här länge. Och som alltså redan är gifta...
    Inte om något speciellt ämne utan bara prata.
    Ett ställe att umgås, att kanske ta en cyberfika, bestämma träff eller bara "vara".
    En plats att prata om jobb, hundar, gymmet, bil, hus och hem osv...

Jag har sett att det finns trådar där det pratas om barn och familj.
    Men när man inte har barn så känns det inte som rätt ställe att hänga. Även om man säkert skulle vara välkommen. Jag vill inte förbjuda barnprat här, men det är alltså inte så att man "måste" ha barn för att få vara med och prata.

Skulle gärna se att vi undviker bröllopsämnen så det här inte blir en "fråga dom gifta-tråden".

• Svar på tråden BT-Veteraner
  • Aniara4

Tänkte mest att Lenblo har sju vilda bebisar, varav 6 håriga och en vanlig. Hoppas hon inte råkar sälja den hårlösa av bara farten!

• Lenblo

När alla vill ha en massa extra foton för att välja mellan deras favoriter (trots att tre av dem är lika som bär) önskar jag ibland att de accepterade något av alla mina jättesöta kort på Rebecca istället. Tungan ute

Minst en av dem kommer att stanna över julhelgen, så det blir uttrappning. Glad

• Chicita
    Lenblo skrev 2013-12-17 17:32:10 följande:
    Någon som vill köpa? Glad Kan leasas nattetid åtminstone. Tungan ute
    Oh vilken liten underbaring Skrattande
  • Lenblo

Fyra kattungar sålda/tingade! Två köpare till inbokade och en på kö. Det känns så skönt nu när det börjar rulla. Jag är så van vid att ha charmtrollen springande kring benen (och skitande många lådor fulla) att jag nästan blir förvånad över alla förtjusta utrop om hur söta och sociala och välpälsade de är. Skrattande

• snowstars

Tittar bara in för att göra ett litet utrop: 

Snart jullov! Ska bli så skönt att slappna av lite!

• Chicita

Snart julmiddag Glad
    Makens jobb bjuder varje år till middag med respektive. Så det blir första och sista julbordet i år innan julafton Glad

• Lenblo

Min mans jobb har kidnappat honom i två dygn för planeringsdagar. ObestämdJAG borde få övertid för det!

De skulle förresten få en sjusärdeles jullunch. I alla fall överskred bokarna budgeten på 500:-/person så de anställda får ytterligare betala 50:- själva. Det måste funnits billigare ställen.

• Chicita

Ja det låter ju konstigt att dom inte ska kunna hitta ett ställe med julbord för under 500:-
    Ok om man får betala alkohol själv. Men maten brukar inte vara så dyr på julbord... 

• Chicita

God Jul på er alla "veteraner" Glad
    Nu börjar vårt julfirande, eller i alla fall resan mot det Glad