Lenblo En gammal klasskompis föreslog den kuren en gång när jag hade sån fruktansvärd mensvärk (någon gång på högstadiet) och helt plötsligt hade jag inte riktigt lika ont...
Så jag har provat det flera gånger.
Jag kan ofta stoppa migrän om jag hinner trycka i mig choklad och cola (konstigt nog eftersom jag vet att många istället kan få migrän av cola)
Sen funkar det ju inte på
allt 
men riktigt bra mot mensvärk som sagt...
Oj jösses...
Ja om man går till läkaren och inte ens vet varför man går dit så är det något som är fel
Kanske skulle skickat en remiss till psyk istället

Jag brukar råka ut åt andra hållet... Exempel:
Jag kryper längs väggarna och håller mig i allt jag kan, samt får panik när jag måste lägga mig ner eftersom att rummet då håller på att vända sig upp och ner - när jag väl tagit mig in på undersökningsrummet så säger läkaren (som knappt tittat på mig tidigare) du ser ju inte så yr ut, varför är du här egentligen?
Eller när jag kom tillbaka 2 veckor efter att ha dragit axeln ur led och det fortfarande gjorde skitont och jag kunde inte röra armen normalt.
Läkaren säger att lite smärta får man väl tåla och att jag bör kunna sköta jobbet (bädda sängar, städa hotellrum osv) även om det gör lite ont och jag bara kan använda ena armen... Men att eftersom jag tjatar (? andra besöket på 2 veckor - där dom vid första besöket sa "kom tillbaka om det inte blir bättre snart") så kan han väl beställa en skelettröntgen...
Tur att dom på röntgen insåg att jag inte hörde hemma där utan skickade en akut remiss till ortopeden så jag fick en akuttid för operation bara 2 dagar senare...