Aniara4 - Fy, låter inte alls roligt :( Vi bor bara på andra våningen, utan hiss, och vissa dagar tycker jag det är jobbigt nog. Utan ont i någon knä :P Jag hoppas att dom fixar hissen snabbt!
snowstars - Jag satt och försökte tänka ut vad vi brukar äta när vi vill spara en liten slant, men just nu står det helt still i huvudet :P Köttfärslimpa med rotsaker är en favorit här iaf. Rotsaker överlag tycker jag är toppen. Göra soppor och grytor :) Jag lagar gärna mat i tex lergrytan :)
Lenblo - Jag tycker många gånger inte att det är lönt att öht vända sig till tex vårdcentralen. Jag fick göra över fyra besök på vårdcentralen innan någon där ens kom på tanken att det kunde vara gallan som spökade när jag upprepade tillfällen sökte vård för smärtor på höger sida just under revbenen. Fast, på akuten blev jag ju visserligen nästan hemskickad med nål i armen och bukspottskörtelinflammation.
Och när det gäller vår dotter, hennes hjärtfel, så har vi inte varit i kontakt med annat än barnmottagning och hjärtläkare sedan hon var ca 2år. Vi slutade till och med gå på BVC. Det gav inget alls. Ingen förstod oss och oftast blev det bara ett långt möta där jag och/eller maken skulle förklara för läkaren/sköterskan allt vad dottern gått igenom och ingen lyssnade alls på vad för besvär vi sökte hjälp för.
Nåväl, det är väl inte så konstigt att i princip allt du tänker på är förlossningen? :) Nu närmar det sig ju med stormsteg! Så spännande, att ni äntligen får träffa den lilla människan :) Jag hoppas att allt kommer gå bra för er allihopa och att du får en lugn helg :)