goli skrev 2012-09-24 14:37:34 följande:
Det får du hemskt gärna göra! Vore jättesnällt! Ja, till oss sa hon t o m att hon skulle ta 8000 kr om hon själv ska fixa allt, tyckte det lät lite väl mycket!!! Är inte heller mycket för bling bling, föredrar enkelt. Räcker att bara ha lite blommor bredvid så blir det ju jättefint.
Vi ska gifta oss nästa augusti, antagligen den 10e. Hur länge har du och din man varit gifta? Blev bröllopet som du ville?
Erin skrev 2012-09-24 14:17:45 följande:
Hej Goli!
Vi anlitade en kvinna till vår Sofreh Aghd, hon var super duktig. Kan verkligen rekommendera henne.
Först tog vi kontakt med Shabnam och en till minns inte hennes namn dock... men dem tog överpriser tycker jag.. att betala ca 7000 kr för en Sofreh är inte alltid värt tycker jag... Om du vill kan jag maila bilder till dig på min sofreh så får du se hur det såg ut... Det är givetvis också en smak sak.. vissa vill ha mkt bling bling osv.. men det ville inte jag ha.. jag ville ha enkelt och stilrent..

Mailar gärna bilder till dig.. Får jag fråga när Ni ska gifta er??
ja, hon från sofreh ahgd sa till mig också ett pris mellan 7000-8000. det är dyrt. har ni hittat någon billigar? vilka isåfalla?
// Soso