kitkät skrev 2012-09-20 22:00:41 följande:
Har ni tittat på Prince Palace? Den festvåningen ligger i Veddesta, Järfälla!
www.princepalace.seNEJ NEJ NEJ NEJ!!!! Akta er för detta ställe säger jag bara. Sorry kommer in och trashar tråden men jag måste bara säga det. Våra vänner gifte sig på prince palace. två par faktiskt och det första paret skrev på kontraktet och betalade i förväg då bröt dom kontraktet och levererade inte allt som dom lovade och det andra paret skulle betala efteråt och då ringde dom när dom satt i limousinen på väg dit och sa att om ni inte betalar nu så serverar vi inte maten. Så jag skulle akta mig för det stället.
Vi kommer också gifta oss nästa år och vi har skrivit på kontrakt för olles krog. Vi blev rekommenderade det stället av typ alla i min sambos vänkrets (dom är iranier jag är svensk). Dom har jättemånga bekanta som har gift sig där och det har varit hur bra som helst.
Alltså han lägger ju som jag tänker det fram ett pris som han utgår från. det är väl det dyraste i princip och sen får man helt enkelt använda sig av den ädla konsten att pruta.
Vi var där själva först och kollade, sen tog vi med oss svärföräldrarna och mostrar och så och sen prutade vi. Vi fick ner priset ganska bra tycker jag och då prutade vi till oss en massa extra grejer. Så nu behöver vi i princip inte fixa något alls själva.
Sen vad det gäller att dom beter sig som att dom har tillräckligt mycket kunder och som att dom inte behöver er tror jag är för att det faktiskt är så. Dom har väldigt mycket bröllop där. flera varje helg och när vi skrev på hade många datum redan bokats upp nästa sommar och vi bokade i april.
Men det är som sagt uppfattningen som jag fått av det. Men samma ägare äger ju en av lokalerna i södertälje med, kan ju vara bra att veta.
Och sen är det ju han som ägde lokalen som var med i tv programmet "mitt stora feta syrianska bröllop".
hoppas det går bra i alla fall.