kitkät skrev 2012-10-05 11:01:50 följande:
Jag börjar faktiskt bli mer och mer inne på att köra på ett höstbröllop! Jag tänker mig brudtärnorna i aprikos/orangea klänningar (ej skrikig orange), brudbukett i orange/aprikos och vitt. Så kan man ha lite orangea detaljer i dukningen osv. Vad tror ni om det? Vad ska ni ha för teman?
Men om jag gifter mig i höst så får ni lova att hänga kvar här på BT och följa mig ända till altaret! Haha! :)
PS. Titta idag är ännu en fin höstdag! I alla fall här i Örebro. Så man kan ha tur med höstvädret, trots allt, och då är det så underbart vackert! Men fy för gråa, stormiga och regniga höstdagar, då är det nog inte lika underbart att gifta sig en höstdag.
Hm, e det bara vi som inte har ngt tema? Känns lite som det... men samtidigt kommer vi inte ha brudtärnor heller, vet inte riktigt hur man ska få in dem i ett persiskt bröllop. Hade varit kul men men, man kan inte få allt!
Hahaha! Vad har jag missat? Blir det höstbröllop för er båda nu? Vet ni tjejer, helt seriöst, tror inte det spelar ngn roll om det är sommar, höst eller vinterbröllop. Så länge bröllopet hålls i SVERIGE kan det bli vilket väder som helst! Vi som ska gifta oss den 3e auusti kanske får en riktig kall och regnig bröllopsdag medan ni kanske får en fantastisk varm, skön och solig bröllopsdag. När det än blir hoppas jag att ni slipper regn och rusk och får en fantastisk dag!