1 september 2012, någon mer?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-28 13:47
Det närmar sig med stormsteg och jag känner mig ganska lugn med att planeringen är i det närmaste klar.
Missar jag något?
Hur långt har ni andra kommit?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-28 13:47
Det närmar sig med stormsteg och jag känner mig ganska lugn med att planeringen är i det närmaste klar.
Missar jag något?
Hur långt har ni andra kommit?
JAG!
Vi började planera ganska sent (känns det som), i början på maj. Men det mesta är i ordning...
Vårt bröllop ska vara litet, intimt och enkelt. Restaurangen vi ska vara på hjälper oss med det mesta praktiska.
Hur går det för er?
JAG!
Vi började planera ganska sent (känns det som), i början på maj. Men det mesta är i ordning...
Vårt bröllop ska vara litet, intimt och enkelt. Restaurangen vi ska vara på hjälper oss med det mesta praktiska.
Hur går det för er?
Vi bestämde oss i februari i år för att ha överraskningsbröllop i höst, skulle ta det i samband med att vi firar våra 35-årsdagar. Skulle vara ganska litet och inte så bröllopigt, de planerna ändrades ganska snabbt till att bli ett "riktigt" bröllop, ca 70 gäster inkl barn.
Tycker ändå att jag har koll på det mesta. Klänning till mig, kläder till barnen, lokal, präst och fotograf är bokat.
När man läser trådar här så känns det ändå som att det vi gjort eller bestämt oss för är ganska enkelt jämförelsevis, antar att jag inte är någon bridzilla ;)
Hej ska också gifta mig detta datum, VI beestämde oss i juni förra året.
??
Håller tummarna för att det ska vara underbart sensommarväder också, det är väl det ända som vi inte kan styra över ;)
Oj, prästen får vi inte träffa förrän i augusti....
Lokalen vi bokat fixar med mat, dekorationer m m. Vi behöver inte meddela antal gäster för mat förrän en månad innan så vi har varit generösa med OSA tiden, gott om tid att svara ännu. =)
Vi fick välja om vi skulle träffas innan eller eftersommaren. Vi valde innan för att slippa så mycket i slutet. ifs försökte vi boka kyrka mitt i sommaren och det gick inte så vi ringde i augusti igen och sen i oktober kunde vi äntligen boka
Vi gifter oss också den 1 september! Känns som det mesta börjar falla på plats nu. Det största som inte är helt bokat är maten men annars är det mesta på god väg=) Spånar nu som mest på pyssel och har även beställt lite smått och gott som väntas komma de närmsta dagarna!!