fru i augusti skrev 2012-04-05 07:54:25 följande:
Natur barn: Det gick inge bra att citera vet ej varför? Men ang din fråga om underkjolen på den vita klänningen med svarta prickar: Den svarta kanten sitter fast på klänningen, det är liksom som en extra påsydd kant inifrån och utan extra underkjol är klänningen inte alls utstående. Den är jättefin ändå, men vill du ha lite puff så köp till en tyllunderkjol. Sen tittade jag på den andra länken du lagt in också på klänningen från nattachias fashion (eller hur hon nu stavar?) och vi har precis lika smak du och jag för precis den beställde jag också!! (plus två Kina klänningar...) Jag hade jätteproblem med den säljaren, fel storlek första OCH andra leveransen, svårt att få tag på säljaren. Jag fick aldrig rätt storlek i vitt innan bröllopet och bytte därför tillslut mot en svart klänning med vitt band som jag tänkt använda någon annan gång. Den känns billig och precis som du skriver faller den inte så fint. För min del är den för vek kring bysten också med bara tunna skenor på var sida. Jag behöver något kraftigare kring bysten annats känms det som om den kommer halka ner och tyget var lite väl nätt tilltaget dessutom så den ser på mig lite väl urringad ut, men jag har stor byst också i o f sig. Nä jag röstar för den vita med svarta prickar på

Min drömklänning helt klar, enkel, smickrande för figuren, rejäl kring bysten och ändå billig. Vad är det din blivande inte gillar med den?
Jag ska skicka tillbaka båda klänningarna och få tillbaka pengarna. Hoppas att hon är så pass ärlig så jag får pengarna, lite osäker på henne. Men det ska bli skönt att slippa klänning-problemet med nattanicha, aldrig mer att jag handlar av henne!
Han har inte sagt exakt, men jag tror att det är prickarna. Han vill egentligen ha ett mer tradiotinellt bröllop, med mig i en vit lång klänning. Nu blir det bröllop i kommunhuset med bara närmsta familjen och sen buffe hemma hos oss. Då har vi mötts halvvägs, för jag ville att vi skulle rymma och gifta oss.
Jag visade honom dina bilder igår och han tyckte du va fin. Så det blir nog den prickiga klänningen.