• Nessa83

Någon mer lycklig som ska gifta sig i juni 2012? :)

Vill gärna ha någon att bolla roliga tankar och idéer med :) Det här är ju sjukligt spännande...visst????!!!!!

• Svar på tråden Någon mer lycklig som ska gifta sig i juni 2012? :)
  • Imke1977
    Paula1 skrev 2011-11-21 14:29:46 följande:
    Var gör ni botox? Rynkorna i ansiktet?

Själv skulle jag vilja göra en bröstförstoring innan bröllopet, men vet inte om jag hinner det. Om man hinner få en tid innan dess??
    Har ju ammat två barn, så skulle verkligen behövas.

Nu har jag kontaktat lite fler fotografer, och även en kille som kan filma bröllopet. Det är ju en jättekostnad detta med fotograf, önskar man hade lite större budget!

Vad långt alla har kommit i planeringen förresten.
    Botox... nja, jag kommer dras med mina rynkor. Jag är 34 år och trebarnsmorsa och dom är jag helt enkelt Jag vill nog ändå se ut som jag på mina bröllopskort
    Tuttarna vill jag med göra men dom får bli senare. hinner inte och har inte råd innan tyvärr. :-/

Fotografering är hysteriskt dyrt. Jag har tack å lov en kollega som är superduktig och har en bra kamera. så han ska göra det. Och filma ska min bror göra under bröllopet och middagen Helt gratis

Har ni ingen kontakt som kan göra det billigt åt er tror du?
  • Nessa83

jag har gjort bröst... ska ni göra det innan sommaren så sno på ..... lååång läkningstid... :)

• Paula1
    Imke1977 skrev 2011-11-21 15:14:20 följande:
    Botox... nja, jag kommer dras med mina rynkor. Jag är 34 år och trebarnsmorsa och dom är jag helt enkelt Jag vill nog ändå se ut som jag på mina bröllopskort
    Tuttarna vill jag med göra men dom får bli senare. hinner inte och har inte råd innan tyvärr. :-/

Fotografering är hysteriskt dyrt. Jag har tack å lov en kollega som är superduktig och har en bra kamera. så han ska göra det. Och filma ska min bror göra under bröllopet och middagen Helt gratis

Har ni ingen kontakt som kan göra det billigt åt er tror du?
    Ja jag får nog också dras med mina rynkor :) är också 34, men tvåbarnsmamma.
    Tuttarna skulle jag gärna göra, men vet inte om det hinns med innan bröllopet bara.

Har tyvärr ingen som är bra på att fota och filma. Eller visst de är bra, men inte tillräckligt. Är så petig med mina foton och på bröllopet vill jag verkligen ha fina bilder. Typ lite berättarkänsla i dom, eller att de fångar känslan, inte bara vanliga porträttbilder. Men funderar nu på att boka en riktigt bra fotograf som fotar vigsel och efteråt, ev förberedelser. Och sen ber jag en vän med bra kamera fota gästerna och festen.
  • Nessa83

Förutom fotograf så tänkte vi köpa flera stycken engångskameror som folk under kvällen kan fota med! Det tror jag kan bli riktigt kul att framkalla sen!!! Inga proffskort, men roliga bilder lär det bli!!!
    Ett ganska bra tips!

• aniara

Ska den hær tråden bli en "vilka skønhetsoperationer ska vi gøra innan brøllopet"-tråd så tror jag att jag læmnar. Det ær inte riktigt så jag har tænkt mig mina brøllopsførberedelser. Men ha så kul med giftsprutorna!

• Nessa83

aniara...inte lite dryg du..
    Här får man väl prata om allt :)

• Nessa83

misswert! Jo, vi har berättat för föräldrar!!!

• Nikkita
    Nessa83 skrev 2011-11-21 15:57:36 följande:
    Förutom fotograf så tänkte vi köpa flera stycken engångskameror som folk under kvällen kan fota med! Det tror jag kan bli riktigt kul att framkalla sen!!! Inga proffskort, men roliga bilder lär det bli!!!
    Ett ganska bra tips!

Tänk bara på att om det är dåligt ljus i lokalen blir bilderna inte alls bra utan blixt. Någon i en tidigare tråd som skrev att hon blev väldigt besviken på det nämligen! Så kolla om det finns kameror med blixt kanske?!?

Själv kommer vi att be alla som har digitalkameror med sig att skicka bilderna till oss efter, vi kommer ha frankerade kuvert med vår adress skrivet på & lägga i en tom skiva att bränna över bilderna på :) Så hoppas vi på att många tar foton, men min släkt brukar vara bra på att foto hej vilt ;)

• aniara

Nessa, om du tycker jag är dryg så är det för att du har gjort den tolkningen. Ni får diskutera precis vad ni vill och eftersom jag inte är intresserad av att diskutera operationer och giftsprutor så tänkte jag lämna tråden.

• blonda häxan

Här kommer ännu en Junibrud... 30/6-2012 All planering i full gång och jag suger in massor från detta forum bla Bra med allas tips och erfarenheter.

Svar på tråden Någon mer lycklig som ska gifta sig i juni 2012? :)