Någon mer lycklig som ska gifta sig i juni 2012? :)
Vill gärna ha någon att bolla roliga tankar och idéer med :) Det här är ju sjukligt spännande...visst????!!!!!
Vill gärna ha någon att bolla roliga tankar och idéer med :) Det här är ju sjukligt spännande...visst????!!!!!
jag har gjort bröst... ska ni göra det innan sommaren så sno på ..... lååång läkningstid... :)
Förutom fotograf så tänkte vi köpa flera stycken engångskameror som folk under kvällen kan fota med! Det tror jag kan bli riktigt kul att framkalla sen!!! Inga proffskort, men roliga bilder lär det bli!!!
Ett ganska bra tips!
Ska den hær tråden bli en "vilka skønhetsoperationer ska vi gøra innan brøllopet"-tråd så tror jag att jag læmnar. Det ær inte riktigt så jag har tænkt mig mina brøllopsførberedelser. Men ha så kul med giftsprutorna!
aniara...inte lite dryg du..
Här får man väl prata om allt :)
misswert! Jo, vi har berättat för föräldrar!!!
Tänk bara på att om det är dåligt ljus i lokalen blir bilderna inte alls bra utan blixt. Någon i en tidigare tråd som skrev att hon blev väldigt besviken på det nämligen! Så kolla om det finns kameror med blixt kanske?!?
Själv kommer vi att be alla som har digitalkameror med sig att skicka bilderna till oss efter, vi kommer ha frankerade kuvert med vår adress skrivet på & lägga i en tom skiva att bränna över bilderna på :) Så hoppas vi på att många tar foton, men min släkt brukar vara bra på att foto hej vilt ;)
Nessa, om du tycker jag är dryg så är det för att du har gjort den tolkningen. Ni får diskutera precis vad ni vill och eftersom jag inte är intresserad av att diskutera operationer och giftsprutor så tänkte jag lämna tråden.
Här kommer ännu en Junibrud... 30/6-2012 All planering i full gång och jag suger in massor från detta forum bla Bra med allas tips och erfarenheter.