Någon mer lycklig som ska gifta sig i juni 2012? :)
Vill gärna ha någon att bolla roliga tankar och idéer med :) Det här är ju sjukligt spännande...visst????!!!!!
Vill gärna ha någon att bolla roliga tankar och idéer med :) Det här är ju sjukligt spännande...visst????!!!!!
Vi gifter oss i Täby, norr om Stockholm, inte Täbu :)
Jag gifter mig på midsommarafton den 22 Juni 2012 :)
Jag gör inbludningskorten själv :) Tycker det är så kul att pyssla!
Såg lite förlag på inbjudningskort där dom hade skrivit nåt i stil me... "Ist för bröllopspresenter blir vi jätte glada för ett litet bidrag till våran bröllopsresa" Å sen kontonr...
Tycker ni det är fel???
Vi ska åka på bröllopsresa samma natt som bröllopet...å vi vill faktiskt inte ha annat kanske nån slant till resan...
Annars är det lätt att man får massa köksmaskiner å sånt man redan har..
Tänker jag helt fel??
Ett tips till er som provar klänningar i butiker: Prova alla olika modeller för att se vilken du passar bäst i. Jag valde en helt annan modell än den jag tänkt från början & såg direkt att det var den jag skulle ha!
Den här blev det:
Konstigt bilden ville inte komma in... Jag såg den ju innan jag postade inlägget
Provar igen & syns den inte har jag den på min sida! Det ska fixas halterneck på den & min är Ivory. Den blev dock mycket dyrare än jag tänkt (15000 kr eft ändringarna). men min blivande tyckte att det är värt det, då jag kommer känna mig som världens snyggaste! han är så söt
Jag tycker absolut att man kan önska sig bidrag till resa. På de flesta bröllop som vi har varit på de senaste åren så har brudparen gjort så. Det är ju så skönt som gäst också att sedan slippa tänka på presenten. Men det är extra roligt om brudparet sen skickar lite bilder från resan till de som har bidragit. Ett par som vi gav bidrag till resa till har fortfarande inte åkt på nån resa vad vi vet, och då känns det lite snopet.
Vi ska ha en bröllopshemsida som vi ska länka till i våra inbjudningar. På hemsidan finns en flik där vi ska skriva att vi önskar oss bidrag till resa och kontonr, men vi ska även önska oss lite proslin och så utifall det finns nån som tycker det är trist att ge pengar.
Den största gåvan Ni kan ge oss är Er närvaro att fira Vår stora dag. Men vill Ni ändå ge oss någon present så lämna gärna ett bidrag till vår bröllopsresa som tar oss till Prag.
Kontonummer: xxxxxxxxxxxx
RedHead!
Tack för tipset!!! Det sista du skrev lät riktigt bra!!!
Vad menar du med informationsblad??
Nikkita, försökte kolla på din sida på din klänning, men jag var obehörig.