• Nessa83

Någon mer lycklig som ska gifta sig i juni 2012? :)

Vill gärna ha någon att bolla roliga tankar och idéer med :) Det här är ju sjukligt spännande...visst????!!!!!

• Svar på tråden Någon mer lycklig som ska gifta sig i juni 2012? :)
  • Paula1

Häromdagen fick jag hem min bröllopsplaneringspärn som jag har beställt. Så fin! Nu ska jag köpa plastfickor, fina papper och fin penna, och sen ska allt in i pärmen! Älskar sånt

• Nessa83

Nikkita, samma här, ville se din klänning jue :)

• t heart f

Vi gifter oss den 30 juni 2012 på västkusten! :)

• Maariee

Här i Örebro var det lite olika när det gällde klänning. Min är det 3 månaders lev. tid på. Var olika för olika märken.
    Nessa83: beklagar sorgen över din mamma. Min pappa gick bort när jag var 11 år. Jätte fin tanke att ha lila som var din mammas favorit färg :)

Vi kommer också önska oss pengar till bröllopsresa. Den åker vi på året efter :)

• RedHead

Vi skickar med ett informationsblad där det står att man ska nämna allergier, rekommenderade hotell man kan bo på, vi har familjer mellan gbg och storuman som ska komma. samt så skriver vi då på informationsbadet just detta med att vi önskar pengar ist för gåvor, ser lite tacky ut att skriva det på självaste inbjudan. Eller jag tycker så iaf ;P

• Nikkita
    Paula1 skrev 2011-11-18 11:39:17 följande:
    Nikkita, försökte kolla på din sida på din klänning, men jag var obehörig.
    Visste inte att man kunde ha det så, men jag tror att det är fixat så ni kan se bilderna nu GladAnnars får ni hojta till igen Flört
  • Paula1

En sak som oroar mig det är det här med att det är fotbolls-vm (eller om det är em) i sommar. Jag är inte alls fotbollsintresserad och min skräck är att bröllopet handlar om fotboll, om det visar sig att det är nån viktig match som spelas just den 16 juni... Att typ alla tal inleds med att berätta vad det står i matchen och typ alla killar (även tjejer såklart) är ute och kollar resultaten på telefonen...
    2 dec får man reda på spelschemat tydligen. Suck vad gör man om Sverige spelar då?? Bla sambon och hans bror och pappa och jag vet fler av gästerna som är jättefotbollsintresserade.... Hur tänker ni kring det här?
    Min bror föreslog att vi har en tv som visar matchen i ett intilliggande rum. Öhhh.... not gonna happen ;)

• Nessa83

NÄR SKICKAR ni ut ibjudningskorten??

• camillaasell

Jag och min blivande är 24 och gifter oss den 9 juni i stockholms skärgård. Vi har bokat kyrka, lokal, cateringen är nästan klar, kläderna är fixade ska bara sys om lite, ringarna är inköpta och graverade. Även bröllops resan är bokad och betald :) Det vi gör nu är att bestämma oss om vi ska hyra in en fotograf eller om en bekant ska få sköta den biten, känns ju som en ganska viktig del.

Någon mer som gifter sig i stockholms skärgård?

• AndroSid
    Nessa83 skrev 2011-11-18 17:48:33 följande:
    NÄR SKICKAR ni ut ibjudningskorten??
    I Januari, hade vi tänkt. Ger ut korten så pass tidigt p g a vårt tema och att vi ändå känner alla som vi bjuder så pass väl att det nästan blir löjligt om vi ska vänta med inbjudningarna "bara för att". Och dessutom, om vi skickar de tidigt så kan ju alla som tycker att det inte är ett "riktigt" bröllop veta när de inte ska dyka upp Skrattande

(Sorry, kräker bara ur mig lite frustration just nu. Människor och deras kommentarer om saker som inte angår dem *ruskar på huvudet*)

Vårt OSA är tre månader innan bröllopet, dvs i Mars Glad
Svar på tråden Någon mer lycklig som ska gifta sig i juni 2012? :)