Någon mer lycklig som ska gifta sig i juni 2012? :)
Vill gärna ha någon att bolla roliga tankar och idéer med :) Det här är ju sjukligt spännande...visst????!!!!!
Vill gärna ha någon att bolla roliga tankar och idéer med :) Det här är ju sjukligt spännande...visst????!!!!!
Åh, då har ni väl bra tillgång till butiker, service och allt möjligt! :)
Håller på trixa lite med festhäfterna, åh så kul det är :) Man får den där starka längtan ;)
Nessa83 Vad roligt att vi gifter oss samma datum....hur långt har du kommit i planeringen, känns som om jag inte gjort något...samtidigt som det känns som för tidigt att fixa allt nu, konstigt
Vi kommer i varje fall gifta oss borgerligt...vi gifter oss på samma ställe som festen kommer vara på.
Klänningen som jag har beställt kostar 2195kr
Sen kommer jag pyssla de mesta själv till bröllopet, är rätt pysslig av mig
Maten kommer vi beställa från någon catering i stan....men som sagt det mesta är bara så planeringsstadiet än så länge =)
Hej! En till som gifter sig den 30 juni! Har kommit en bit på vägen känns det som Kyrka, festlokal, inbjudningskort, sångerska i kyrkan . Vi skickade inbjudningskorten i måndags,lite tidigt kanske men kunde inte hålla det hemligt längre
. Funderar just nu mkt på klänningen och ska till en atelje den 2 dec för att prova. Hoppas jag hittar ngn som jag fastnar för direkt!
9 juni här!
Vigselplats, festlokal, inbjudningskort, vigselförrättare, fotograf, brudfölje och toastmaster fixade. En ur brudföljet kommer att sjunga på vigseln.
Blivande svärmor ska sy våra kläder, hon har börjat med min klänning.
Ringarna är köpta.
Bröllopshemsida är ordnad (men inte klar).
Lite dekorationer och småpryttel är inköpt.
Säkert något jag glömt nu, som vi också har fixat. Men vi har i alla fall kommit en bit på väg.
Hejsan alla brudar!
Gifter mig den 9 juni, precis som AndroSid :)
Kyrka, präst, festlokal, mat och klänning är beställd. Inbjudningarna är snart klara. Ska bara skrivas ut och klistras :) Mall på festprogram finns. Kommer använda mig av en tapet som pärm. Billiga lösningar gillar jag ;)
Ringen är typ klar. Ska lämna in lite guld och få ner priset lite. Vet vad jag ska ha iallafall.
Det är så mkt som ska planeras men det mesta är ändå klart i skallen. Foto får en av våra vänner bistå med. Riktigt duktig. Transport från kyrkan är också klar. Tar en av våra egna bilar, en caprice- 66. Skulle vilja ha en bil från 30- talet så vi får se hur det blir med budgeten :)
Fin klänning annelie81
Men va kul!!!
Vi har inte kommit så långt alls!! Blir klart me lokal imorn hoppas jag! Annars kan jag inte sova ihelgen ;)
Sångerska till kyrkan är fixat... å bil från kyrkan!!!
Ska börja med inbjudningskort oxå!!!
Klänningen som jag ska ha blir nog denna!!!!
Vad tycker ni??
Annars blir det den här!! vet ej än...så svårt, vill ha båda ;)
Vi ska gifta oss den 22 Juni, Midsommarafton.
Har tyvärr inte bokat lokal ännu, men jag hoppas att det ska vara löst senast nästa vecka, har några att välja på som tur e.
Vi bor i Falköping, men vi ska nog hålla oss runt skara-skövde hållet.
Prästen är bokad, han har även döpt våra två barn. Kyrkan är nästan spikad, och inbjudningskort är på g. Måste bara spika lokal först.
Tänkte avvakta med klänning till efter helgerna, men det kanske är dumt?
Budgeten är inte spikad ännu, hänger lite på vad kuvertavgiften kommer att hamna på, då denna kostnad är dyrast.
Men jag vet vad jag vill ha, jag har ändå väntat på detta i 14år