Någon mer lycklig som ska gifta sig i juni 2012? :)
Vill gärna ha någon att bolla roliga tankar och idéer med :) Det här är ju sjukligt spännande...visst????!!!!!
Vill gärna ha någon att bolla roliga tankar och idéer med :) Det här är ju sjukligt spännande...visst????!!!!!
Ojoj! Måste få berätta.. Sambon frågade idag hans brorsa om han ville vara bestman, vilket han ville :) han sa dessutom att han skulle ordna med alkohol-biten och stå för det.. Vilken snäll svåger man har! :)
Ja alltså jag tror ju inte det är så att folk inte skulle komma på bröllopet för att det är fotbolls-EM, men om det nu skulle vara en viktig match samtidigt så kan man ju göra vissa anpassningar så att det både går att vara med på bröllopet och lyssna på/se delar av matchen. Hellre det än att folk sitter och smyger med fickradio eller smiter ut stup i kvarten för att kolla ställningen. En EM-semi eller final är ju stort och skulle det krocka med mitt bröllop skulle det vara ett stort sammanträffande som skulle kunna göra dagen extra minnesvärd (och nej jag är inte fotbollstokig).
Gifter mig den 2 juni i Skåne. Någon som har tips på mallar gällande fesrprogram och placeringskort?? Maila jättegärna,,
För er som vill hålla lite koll på vilka matcher som spelas när så hittade jag denna sidan:
www.euro2012info.com/Euro_2012_timetable.htm
Dragningarna till de olika grupperna görs 2 december så det är inte klart än vilka lag som spelar vilka datum. Gruppspelet håller på fram till 19 juni. EM slutar 1/7 (söndag) vilket jag antar betyder att finalmatchen spelas den dagen. Om det spelas någon match 30/6 så är det i så fall bronsmatchen. Jag kan dock inte hitta någon info om det.
Nu har jag ordnat med tärna oxå!
Vi har oxå valt tema färg..Lila :) Spikat och klart!!!
Fixat:
Underhållning på festen
Sångerska i kyrkan
Bröllopstårta
Toastmaster
Bestman
Brudnäbb
Smink+hår
Spriten
:)
Glömde säga att löpbadet är hemlevererat nu oxå, då nu ska jag komma i grym form!!! Botox tid är oxå bokat ;)