• Nessa83

Någon mer lycklig som ska gifta sig i juni 2012? :)

Vill gärna ha någon att bolla roliga tankar och idéer med :) Det här är ju sjukligt spännande...visst????!!!!!

• Svar på tråden Någon mer lycklig som ska gifta sig i juni 2012? :)
  • Paula1

Nessa83, jag tror det håller nått år. Jag blekte mina hemma själv när jag bodde i USA, med white stripes bara och det har hållt fram till nu tycker jag. Och jag flyttade hem 2003!! Nu är det mest sambon som behöver tandblekning ;) Men vi måste ju göra båda, annars ser ju den ena helt gul ut bredvid den andra.

Nu börjar jag fundera på det här med vilka sånger vi ska ha i kyrkan. Psalmer och sånger. Vilka ska ni ha? Jag skulle vilja ha en solist som sjunger Kents Utan dina andetag. Men vilka fler? Vilka ska ni ha?

• gbg2012
    Nessa83 skrev 2011-11-22 10:45:28 följande:
    Va kul att du nämner tandblekning, har vart för en vecka seda hos tandläkaren och provat ut skena...och IDAG faktiskt ska jag dit å få skenan och blekningen, ska bli jätte spännande!!!!
    Har aldrig gjort det tidigare heller!!!

Det där med soldusch har jag funderat på....färgar inte det av sig på klänningen? Det har jag hört!!
    ska du bleka tänderna redan? Eller hur långt innan behöver man göra det tro? jag funderar också på att göra detta men vet inte hur många gånger som behövs. ska på undersökning hos tandläkare nästa vecka och tänkt ta upp det då, har lite problem med tandköttet så vill vara på den säkra sidan att jag kan bleka de utan att skada på något sätt.
  • gbg2012
    Paula1 skrev 2011-11-22 12:11:06 följande:
    Nessa83, jag tror det håller nått år. Jag blekte mina hemma själv när jag bodde i USA, med white stripes bara och det har hållt fram till nu tycker jag. Och jag flyttade hem 2003!! Nu är det mest sambon som behöver tandblekning ;) Men vi måste ju göra båda, annars ser ju den ena helt gul ut bredvid den andra.

Nu börjar jag fundera på det här med vilka sånger vi ska ha i kyrkan. Psalmer och sånger. Vilka ska ni ha? Jag skulle vilja ha en solist som sjunger Kents Utan dina andetag. Men vilka fler? Vilka ska ni ha?
    Vi ska ha somriga psalmer, inte bestämt exakt än. Men den blomster tid nu kommer är bestämt sen en till fin.

Vi ska ha solist i kyrkan som sjunger " det vackraste" och "forever young" =)

Väntar på ljudfiler från min moster, hon ska eventuellt sjunga. Annars tar vi in en solist.
  • Nessa83

Ja, vill bleka nu, men gör det en gång till innan bröllopet om det behövs!!

Psalmer har vi ingen aning om ännu... Men min kompis ska sjunga "
    " target="_blank">How do I live without you ( Trisha Yearwood)..

Som underhållning har vi Karaoke sen på festen!
    Men karaoke värden är duktig underhållare oxå så det gör inget om folk inte sjunger hela tiden...:)

• Paula1

Jag ska testa tandblekning nu från Simplesmile.se

Vore kul med nån annorlunda sång på bröllopet tycker jag. Men vet inte vilken.

• Imke1977
    Nessa83 skrev 2011-11-22 10:19:33 följande:
    Tycker inte att det är konstigt det där med botox... Man vill väl vara så fin och känna sig så fräsch som möjligt :)
    Jag kommer både sola massor med solarium, gå ner i vikt och använda "giftsprutorna" Men det gör väl inget eller?!
    Jag är småbarnsmamma  och ser ofta trött ut på morgonen... Får knapps sova alls..
    Så klart jag är värd lite botox ;)

Vill oxå prova klänningar!!! Men har 5 kg att gå ner först!!!! :) Sen jäklar!!

En till fråga...... Betalar ni för tärnans/tärnornas klänningar??

Nu kom jag på en till fråga! Vad får ni betala för smink+hår?

kram på er
    Jag har en tärna och vi skulle dela på klänningen. Men nu var det jag som fick beställa den från nätet för 1400 kr. Hon skulle betala sedan eller dela upp betalningen sa hon. MEN, sen kom klänningen hem i fel färg., Och nu säger hon att hon inte vill ha den utan en annan :-/ Så här står jag med en klänning för 1400 kr som ingen vill ha. Och när jag sägr att hon nu får fixa en själv för jag har inte råd med mera så verkar hon bli lite putt på det.

Sminket oc håret har jag inte bestämt än. Men jag tror det blir en tjej som går frisörskolan. Hon ska göra mitt hår för 1000 kr och då ingår två provuppsättningar före Smink kan man få för en 500 kr ungefär.
  • Nessa83

Imke...lider med dig ang klänningen!!!
    Givetvis får hon fixa en ny själv!! Det tycker iaf jag!!

Har fixat smink+hår för 1200 av en tjej från make up skolan, det är ju helt ok. Då ingår provsmink först!
    När ska man göra provsmik måntro?
    Man ska kanske inte vänta för länge, tänk om man inte blir nöjd alls, då måste man ju leta någonannan!!!

• Nessa83

Nu kom jag på en till fråga!!! :)

Jag vill gärna ha släp på min klänning! Men det känns ju som att det inte alls funkar på festen!
    Hur tänker ni kring det? Ska man ha en till klänning för festen???

• Paula1
    Nessa83 skrev 2011-11-22 16:43:32 följande:

Jag vill gärna ha släp på min klänning! Men det känns ju som att det inte alls funkar på festen!
    Jag vill ha släp, men jag trodde att man kunde fästa upp släpet på klänningen på de flesta klänningar?
  • Imke1977
    Nessa83 skrev 2011-11-22 16:43:32 följande:

Jag troooor... men bara tror att jag kanske ska köpa mig en snyggare vanlig vit klänning att byta om till när själva dansen börjar. Men jag är inte säker. Det tar emot att ta av sig den där klänningen man väntat hela livet på att få bära den enda dagen man får ha den :-P Men vi får se. Jag har ju ett litet släp på min
Svar på tråden Någon mer lycklig som ska gifta sig i juni 2012? :)