Någon mer lycklig som ska gifta sig i juni 2012? :)
Vill gärna ha någon att bolla roliga tankar och idéer med :) Det här är ju sjukligt spännande...visst????!!!!!
Vill gärna ha någon att bolla roliga tankar och idéer med :) Det här är ju sjukligt spännande...visst????!!!!!
Nessa83, jag tror det håller nått år. Jag blekte mina hemma själv när jag bodde i USA, med white stripes bara och det har hållt fram till nu tycker jag. Och jag flyttade hem 2003!! Nu är det mest sambon som behöver tandblekning ;) Men vi måste ju göra båda, annars ser ju den ena helt gul ut bredvid den andra.
Nu börjar jag fundera på det här med vilka sånger vi ska ha i kyrkan. Psalmer och sånger. Vilka ska ni ha? Jag skulle vilja ha en solist som sjunger Kents Utan dina andetag. Men vilka fler? Vilka ska ni ha?
Ja, vill bleka nu, men gör det en gång till innan bröllopet om det behövs!!
Psalmer har vi ingen aning om ännu... Men min kompis ska sjunga "
" target="_blank">How do I live without you ( Trisha Yearwood)..
Som underhållning har vi Karaoke sen på festen!
Men karaoke värden är duktig underhållare oxå så det gör inget om folk inte sjunger hela tiden...:)
Jag ska testa tandblekning nu från Simplesmile.se
Vore kul med nån annorlunda sång på bröllopet tycker jag. Men vet inte vilken.
Imke...lider med dig ang klänningen!!!
Givetvis får hon fixa en ny själv!! Det tycker iaf jag!!
Har fixat smink+hår för 1200 av en tjej från make up skolan, det är ju helt ok. Då ingår provsmink först!
När ska man göra provsmik måntro?
Man ska kanske inte vänta för länge, tänk om man inte blir nöjd alls, då måste man ju leta någonannan!!!
Nu kom jag på en till fråga!!! :)
Jag vill gärna ha släp på min klänning! Men det känns ju som att det inte alls funkar på festen!
Hur tänker ni kring det? Ska man ha en till klänning för festen???