• Nessa83

Någon mer lycklig som ska gifta sig i juni 2012? :)

Vill gärna ha någon att bolla roliga tankar och idéer med :) Det här är ju sjukligt spännande...visst????!!!!!

• Svar på tråden Någon mer lycklig som ska gifta sig i juni 2012? :)
  • Paula1

Det är så lugnt här i tråden... Är det bara jag som är hemma och har tid att skriva? :)

Igår visade jag m2b örhängen som skulle passa till brudklänningen. (Han får inte se klänningen) Och då tyckte han att vi kunde köpa dom på en gång! Blev ett par från Thomas Sabo, jättefina och lagom stora. Halsband ska jag inte ha eftersom klänningen är så utsmyckad upptill.
    Ni som har beställt klänning, hur ser era ut? :)

• Maariee

Klantus: Vad roligt :) tårtpapper är verkligen jätte fint :)

Vilka fina klänningar ni har skaffat tjejer :) Är så kul att se dem. Min är betald sen i lördags och det ska bli så kul att få hem den men det dröjer. Och jätte fina örhängen :) vet inte alls vad jag ska ha men jag tror jag ska sattsa på silver och inga pärlor eftersom det är med i färgtemat. Har inte kollat runt så mkt utan är mer inne på skor just nu. Är så sugen på att ha ett par gröna eller silver- inte glittriga.

• Maariee

Denna ska jag ha :) i blommorna sitter den stenar som ska tas bort. I butiken sa de att man kunde sätta i pärlor men jag tror det blir bäst utan ngt.
  • Imke1977
    Paula1 skrev 2011-11-28 16:24:09 följande:

Dessa ska jag ha!
    Åhh va snyggt! Jag har ingen aning om vad jag ska ha för smycket ännu... Det är skitsvårt tycker jag. Och beror väl lite på vad jag ska ha i håret. Eftersom jag har pärlor i klänningen så vill jag nog inte ha både örhängen och halsband. Förmodligen blir det bara halsband och så blommor i håret.
  • Nessa83

Paula1! Va fick du betala för dina otroligt fina smycken! Ska leta nu i veckan!
    Ingen känning än!

Men jag undrar hur många gäster ni har????????

• Paula1

Nessa83, örhängena är från Thomas Sabo och kostar 1190 SEK.

Vi ska ha ca 65-70 gäster.

Maariee, jättefin klänning! Ska du ha gröna skor till den?

Jag ska ha ivory skor som klänningen om jag kan hitta sånna. Var letar man skor? Vanliga affärer eller i bröllopsklänningsaffärer? Handväska behöver man ju med...

Ja det är svårt med smyckena. Jag har svårt för stora örhängen. Tycker det är så snyggt på andra, men trivs inte i dom själv. Men dessa kändes lagom stora. Sen har min klänning typ glaspärlor/stenar upptill, så vill ha smycken som matchar det. Kanske nått hårspänne i håret eller så. Men ska ha slöja med. Ev ett armband om jag hittar nått, men inget halsband.

Nu har jag bokat in en solist som ska sjunga i kyrkan. Tyvärr känner vi ingen som kan eller vill sjunga på bröllop, så får hyra in nån.

• annelie1981

Nu har jag letat runt på nätet och äntligen hittat örhängen och halsband!

• camillaasell

Hej allihopa!

Vi gifter oss 9 juni i Blidö Kyrka så det blir ett skärgårdsbröllop för oss :)

Är det någon som vet vart man kan få tag på vita stolsöverdrag?

Svar på tråden Någon mer lycklig som ska gifta sig i juni 2012? :)