Någon mer lycklig som ska gifta sig i juni 2012? :)
Vill gärna ha någon att bolla roliga tankar och idéer med :) Det här är ju sjukligt spännande...visst????!!!!!
Vill gärna ha någon att bolla roliga tankar och idéer med :) Det här är ju sjukligt spännande...visst????!!!!!
Nu har jag köpt klänning!!! Helt overkligt, det blev den första jag provade!
Hade nog trott att jag skulle få hålla på i månader och prova massor, men nu bara kändes den här sååå fin! Vi var till Milagro, en liten butik med jättefina klänningar. Vi hade tur och var själva i butiken så fick superbra service! Provade en del modeller men vi kom ganska snabbt fram till vad som passade på mig.
Sedan gick jag till Lilly, och efter de superfina klänningarna som vi hade sett och provat så kändes det som att det inte alls var samma kvalitet. Men ändå ganska dyra, runt 8000kr kostade de där.
Sen gick vi till Garamaj, som har superfina och annorlunda klänningar. De var fina och jag hittade en där som jag gillade, men tänkte ändå bara på den första jag provat.
Så kände jag bara att nej jag går tillbaks och köper den, jag ska inte prova fler klänningar, det blir bara förvirrande. Plus den jag köpte, en La Sposa kostar i normala fall 18000 kr, men nu fick jag provexemplaret, som satt nästintill perfekt, för halva priset! Känns väldigt lyxigt att få en sån fin och välgjord klänning för det priset.
Så nu hänger den här hemma!! Och sambon har lovat att ej tuvkika!!
Plus mina älskade föräldrar betalade för min klänning, en present från dom! Det sa de efteråt, så blev så glad.
Min klänning http://www.milagrodenahrin.se/?page=butik&kat=brud&filter=lasposa2011
Den heter Diagonal
Vilka roliga och fina idéer ni har till inbjudningarna. Smart med tårtpappret, du får visa bild sen :)
Vi beställde 30st inbjudningar & 50st placeringskort från Vistaprint, de har inte kommit än men väntar med spänning :)
Här kommer länken för jag kan inte klistra in bilder av ¨någon konstig anledning:
www.vistaprint.se/vp/ns/easypath/studio.aspx?...
Det blev totalt: 232kr för allt inkl. frakten :) Så vi tyckte att det var så billigt att vi inte orkar knåpa ihop egna som vi tänkt från början ;)
Hej hej!
Hoppar in lite sent på denna tråd! Men jag gifter mig oxå i juni nästa år :)
Vad kul att de är att de är många som gifter sig då :)