• LindaochJohn

Kalmarbrudar?!

Hej!

Tänkte kolla om det finns några mer brudar runt Kalmar här inne?
    Vet att jag hittade några för att tag sen, men sen försvann min tid för planering helt.. Nu är jag på G igen o söker vänner att diskutera med! Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-06 22:29
    Frejjan 12 Maj
    Dolly P 19 Maj
    m2012 2 Juni
    pernillaochhenrik 30 Juni
    Knyttan 7 Juli
    Caroline0728 28 Juli
    Augustesen 4 Augusti
    lindaochjohn 1 September
    Minuz 1 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-24 13:55
    malinax Januari 2013

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-14 15:44
    LinaPelle Lindman 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-17 15:07
    Doffan 2 Juni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-29 18:16
    Pekkiisch4 12 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-08 09:51
    Jiwer 2013

• Svar på tråden Kalmarbrudar?!
  • Dolly P
    knyttan skrev 2012-03-31 09:41:32 följande:
    Hur många knoppalakan ska du sälja? Jag hade tänkt hänga upp det på väggarna för att liksom dela av, vår lokal är ganska så stor. Så om de inte är fläckiga eller så (om någon har spillt på "duken"  och det inte går bort i tvätten menar jag) så köper jag gärna ett gäng!

Vi börjar också få allt stora grejer under kontroll, det är egentligen musik och underhållning i kyrkan o på festen som fortfarande är lite suddigt... Jag har en bekant som jag skulle vilja att han kommer och spelar på vår fest, han är verkligen en underbart duktig musiker, men han är dessutom rätt oplanerad plus att han har enhel del gig ändå med mkt bättre betalt än vad vi kan erbjuda.. Han sa redan i höstas att han blev jätteglad av att bli tillfrågad och att det skulle vara superroligt, men att han inte visste säkert... så vi väntar på att han ska bestämma sig typ Obestämd
    Jag har 14st. Kommer sälja alla sen.Skrattande
  • frejjan

Kommer oxå ha en del knoppa lakan som jag tänker sälja vidare sen ifall de inte råkar ut för en massa fläckar då förstås :)

• knyttan

Perfekt! Då kan vi väl deala här efter era bröllop har varit så kan vi säkert komma överens om ngt Skrattande

• Doffan

Vi kommer ha vår fest ute på bjursnäsbygdegård. Vi får nycklarna på fredagen och har tillgång till lokalen till söndag eftermiddag. De har ett stort kök och riktig Restaurang diskmaskin, underlättar mycket för de som ska servera =) Stor scen och gott om toaletter, porslin i glas. Har för mig att vi inte behövde betala mer än 2000kr. Ett tips om du vill hålla nere kostnaden =)

• frejjan

Till oss har de sagt att de har höjt priset till 2500 kr nu 2012.

Doffan skrev 2012-03-31 23:33:31 följande:
    Vi kommer ha vår fest ute på bjursnäsbygdegård. Vi får nycklarna på fredagen och har tillgång till lokalen till söndag eftermiddag. De har ett stort kök och riktig Restaurang diskmaskin, underlättar mycket för de som ska servera =) Stor scen och gott om toaletter, porslin i glas. Har för mig att vi inte behövde betala mer än 2000kr. Ett tips om du vill hålla nere kostnaden =)
  • frejjan

Låter superbra det! :)

knyttan skrev 2012-03-31 21:53:37 följande:
    Perfekt! Då kan vi väl deala här efter era bröllop har varit så kan vi säkert komma överens om ngt Skrattande
  • Jiwer
    Dolly P skrev 2012-03-31 09:26:31 följande:
    Jag ska ha dom som dukar.
    jaha okej nu fick jag förklarat vad det var...måste fråga kolbodagården om vi måste ha sådant med oss...
  • Jiwer
    frejjan skrev 2012-03-31 09:27:25 följande:
    Knoppalakan är billiga lakan på Ikea som många använder som dukar till sitt bröllop :) Kostar bara 19 kr :) Jag har två barn, så mkt möjligt vi kan ha setts om du är i Ljungbyholm ibland :) Men har inte varit på öppna mkt alls sedan den andra kom :/
    oki doki...okej hmm hur gamla är dem då? har en dotter på 1 år och 2 veckor ca....
  • Jiwer
    Doffan skrev 2012-03-31 23:33:31 följande:
    Okej jo precis...låter jättebra...men sen tillkommer det väl att ni får stå för mat och underhållning och sådant själva med va? här får man allt i ett typ bara man betalar för lite mat så får man lokal på köpet typ....sen får man ju fixa underhållning själv men men....
  • augustesen

Kära brudar!

Vi pratade om en fika nu till påsken och vad jag vet blev inget bestämt.

Är vi fortfarande intresserade av en fika och i så fall när?

Svar på tråden Kalmarbrudar?!