Pekkiisch4 skrev 2012-03-22 20:17:40 följande:
Hej tjejer ! Jag har inte riktigt kommit igång med bröllops-planeringen än, men har lokal och kyrka, sen har jag bestämt färg tema och så, eftersom det blir ett vinterbröllop vill vi ha tema inter men inte jul. så blir mörkrött, vitt, grått och silver.
Däremot har jag beslutångest ! Jag är en mullig brud, och lär inte förändras extremt mkt till bröllopet trotts gymmet.. men i alla fall, jag vill ha en långarmad klänning och hittade den här:
www.tyllochspets.com/
Ganska billig och väldigt fin, men eftersom vi ska ha ett väldigt litet bröllop som inte blir så avancerat så hittade jag den här:
www.bonprix.se/produkt/brudklaenning-cremevit...
och jag är ganska kort så den här skulle bli lagom i längd, men det är inga armar direkt på men jag tycker priset är vääldigt lockande, och funderar på om man ska ha bilero till?
Dessutom hittade jag ett företag på tradera som säljer bukett i plast, men verklighetstrogen, är det något att ha tror ni? Jag ska ju ta mina bröllopsfoton någon dag innan bröllopet och känner att man sparar in pengar på det, och slipper 2 likadana buketter? :)
Förlåt om detta inlägg blev långt och trassligt och läsa, men hoppas ni förstår !
/ Jessica
OM du ska gifta dig på vintern och alls ha tänkt att du ska ha några bilder utomhus med bukett så tror jag att en konstgjord bukett är det allra bästa faktiskt. Riktiga blommor kan du inte ta ut om det är minusgrader... Det finns nog ganska mycket olika konstgjorda buketter, jag har sett flera trådar om det här på BT, från jättefina och verklighetstrogna till inte alls så roliga. Men kolla på Ebay, där tror jag du hittar ännu mer!