• LindaochJohn

Kalmarbrudar?!

Hej!

Tänkte kolla om det finns några mer brudar runt Kalmar här inne?
    Vet att jag hittade några för att tag sen, men sen försvann min tid för planering helt.. Nu är jag på G igen o söker vänner att diskutera med! Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-06 22:29
    Frejjan 12 Maj
    Dolly P 19 Maj
    m2012 2 Juni
    pernillaochhenrik 30 Juni
    Knyttan 7 Juli
    Caroline0728 28 Juli
    Augustesen 4 Augusti
    lindaochjohn 1 September
    Minuz 1 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-24 13:55
    malinax Januari 2013

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-14 15:44
    LinaPelle Lindman 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-17 15:07
    Doffan 2 Juni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-29 18:16
    Pekkiisch4 12 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-08 09:51
    Jiwer 2013

• Svar på tråden Kalmarbrudar?!
  • Dolly P

Här är det lugnt. Hur går det för er med all planering? Här går den la framåt. Hoppas på att få hem min klännig nu i veckanSkrattande

• augustesen
    Dolly P skrev 2012-03-12 21:18:06 följande:
    Här är det lugnt. Hur går det för er med all planering? Här går den la framåt. Hoppas på att få hem min klännig nu i veckanSkrattande
    Det står väldigt still skulle jag säga - jag har ingen aning vad jag ska göra! :p

Antar det är dags att börja köpa in saker som ska användas, fler såpbubblor, favor boxes, rosenblad, smycken etc. Men jag vill inte spendera för mycket pengar på småsaker när budgeten bara blir tightare och tightare..vi kanske behöver varje liten slant för att betala det stora hela och då är det ju dumt att "slösa" nu :)
    Sååå jag söker jobb och kollar detaljer online istället!
  • frejjan

Här har det ju varit kaos men börjar ordna upp sig lite nu iaf. Söker frisör i smink för fullt. Var ju inte inräknat i budget o inte det lättaste o hitta så billigt som möjligt heller :/

• Dolly P

Idag ringde dom och sa att min klänning är klar. Så på Torsdag ska jag åka och hämta denSkrattande

Jag börjar få lite panik när det gäller musik i kyrkan. Hon som skulle sjunga svarar inte när jag försöker nå henneDemon
    Sen har jag sagt från början att jag vill ha Så som stjärnorna med Molly Sandén. Och Andreas ska redan stå i kyrkan när jag kommer in. Därför hade den låten passat så bra. Men nu vet i fasen.
    Jag är såå svag för gitarrer, så funderar på denna.

• augustesen
    Dolly P skrev 2012-03-13 19:21:30 följande:
    Idag ringde dom och sa att min klänning är klar. Så på Torsdag ska jag åka och hämta denSkrattande
    Jag börjar få lite panik när det gäller musik i kyrkan. Hon som skulle sjunga svarar inte när jag försöker nå henneDemon
    Sen har jag sagt från början att jag vill ha Så som stjärnorna med Molly Sandén. Och Andreas ska redan stå i kyrkan när jag kommer in. Därför hade den låten passat så bra. Men nu vet i fasen.
    Jag är såå svag för gitarrer, så funderar på denna.

" target="_blank">

Oh så SPÄNNANDE!!! :) När man väl har klänningen känns det som resten löser sig...om inte annat är man ju iaf snygg!!

Vi kommer skippa solosång i kyrkan, jag orkar inte ta tag i det och vill inte ha någon vi inte känner som sjunger. Känns som ett bra beslut.

Låten var superfin på gitarr, tycker inte om den annars men oh så mysig den var :)
  • Dolly P
    augustesen skrev 2012-03-13 19:39:13 följande:
    Oh så SPÄNNANDE!!! :) När man väl har klänningen känns det som resten löser sig...om inte annat är man ju iaf snygg!!

Vi kommer skippa solosång i kyrkan, jag orkar inte ta tag i det och vill inte ha någon vi inte känner som sjunger. Känns som ett bra beslut.

Låten var superfin på gitarr, tycker inte om den annars men oh så mysig den var :)
    Jag gillar inte heller låten i vanliga fall. Men på gitarr var den super. Men hittade en annan ingångs låt nu. haha
    Guns n roses, november rain  instrumental. Den hade passat mer. Faan skit svårt detta med låtar ju.
  • augustesen
    Dolly P skrev 2012-03-13 19:41:37 följande:
    Jag gillar inte heller låten i vanliga fall. Men på gitarr var den super. Men hittade en annan ingångs låt nu. haha
    Guns n roses, november rain  instrumental. Den hade passat mer. Faan skit svårt detta med låtar ju.
    Jag vet det är då inte lätt..trodde de skulle vara skitenkelt att bestämma :p

Jag älskar Canon D (?) men vet inte hur den låter på orgel eller vad dom nu spelar på i kyrkan (haha antar det är en orgel), vet inte om den blir pampig nog..jag vill ha stråkar!

Till utgångslåt vill jag ha någonting roligt, ingenting som folk väntar sig..typ en temalåt av något slag!
  • Dolly P
    augustesen skrev 2012-03-13 20:47:37 följande:
    Jag vet det är då inte lätt..trodde de skulle vara skitenkelt att bestämma :p

Jag älskar Canon D (?) men vet inte hur den låter på orgel eller vad dom nu spelar på i kyrkan (haha antar det är en orgel), vet inte om den blir pampig nog..jag vill ha stråkar!

Till utgångslåt vill jag ha någonting roligt, ingenting som folk väntar sig..typ en temalåt av något slag!
    Det lutar åt att vi ska ha någon av dessa som utgångslåt.

• Dolly P

ytteriligare en sak att pricka av. Nu är bilen bestämt. Så jäkla gött.

• augustesen
    Dolly P skrev 2012-03-14 13:42:15 följande:
    ytteriligare en sak att pricka av. Nu är bilen bestämt. Så jäkla gött.
    Skönt, du har ett flow nu känns det som :)

Vi har inte bestämt oss hur vi gör med transporten, men tycker inte det är värt att hyra en äldre bil för 3000-3400:- för att åka runt i 30 minuter. Fästmannen skulle kolla med sina föräldrar om dom kände någon med en snygg bil....men det lär han väl göra två dagar innan :p *män*
Svar på tråden Kalmarbrudar?!