• LindaochJohn

Kalmarbrudar?!

Hej!

Tänkte kolla om det finns några mer brudar runt Kalmar här inne?
    Vet att jag hittade några för att tag sen, men sen försvann min tid för planering helt.. Nu är jag på G igen o söker vänner att diskutera med! Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-06 22:29
    Frejjan 12 Maj
    Dolly P 19 Maj
    m2012 2 Juni
    pernillaochhenrik 30 Juni
    Knyttan 7 Juli
    Caroline0728 28 Juli
    Augustesen 4 Augusti
    lindaochjohn 1 September
    Minuz 1 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-24 13:55
    malinax Januari 2013

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-14 15:44
    LinaPelle Lindman 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-17 15:07
    Doffan 2 Juni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-29 18:16
    Pekkiisch4 12 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-08 09:51
    Jiwer 2013

• Svar på tråden Kalmarbrudar?!
  • LindaochJohn

Jag var förresten inne på Molins Guld idag med för att se vad de ev kan göra med min impulsinköpta vigselring.

Vi köpte den redan i somras i sthlm o det är en ring med stenar runtom hela (finns bland mina bilder). Hur smart var det? Jag jobbar ju som trädgårdsmästare men jag vill inte behöva ta av mig ringen hela tiden... Så att ha stenar även på undersidan är ju ingen hit precis..! Vet inte vad jag tänkte på... blinget antagligen..! Flört

Iaf var jag där o hon sa att det kunde dela ringen på hälften o sätta dit en ny underdel, det skulle kosta 1600 kr. Kan inte bestämma mig för om jag tycker det är dyrt eller inte?

• augustesen
    LindaochJohn skrev 2012-03-06 16:42:30 följande:
    Den här var det:

Ja den är supersnygg! Very very nice :) Då har du någonting fint att jämföra med när du är hos Lilly. Hur mycket kostar den?
    LindaochJohn skrev 2012-03-06 17:58:45 följande:

Jag var förresten inne på Molins Guld idag med för att se vad de ev kan göra med min impulsinköpta vigselring.

Vi köpte den redan i somras i sthlm o det är en ring med stenar runtom hela (finns bland mina bilder). Hur smart var det? Jag jobbar ju som trädgårdsmästare men jag vill inte behöva ta av mig ringen hela tiden... Så att ha stenar även på undersidan är ju ingen hit precis..! Vet inte vad jag tänkte på... blinget antagligen..! Flört

Iaf var jag där o hon sa att det kunde dela ringen på hälften o sätta dit en ny underdel, det skulle kosta 1600 kr. Kan inte bestämma mig för om jag tycker det är dyrt eller inte?

Ja men det är väl ett ok pris? Ingen aning vad det brukar kosta :p
    Vad ska du göra med stenarna på "baksidan" då som dom tar bort? En ny ring eller göra den du har "dubbel"?

Det är lätt att bli blindad av bling ;)

Jag måste till Molins och kolla vigselring innan sista mars så man får 20% rabatt, hoppas att dom är billigare än Hallbergs Guld så man sparar lite extra. Eller om dom kanske kan göra en ny som jag vill ha den :p
  • LindaochJohn

Augustesen - Ja precis! Den var verkligen jättefin på! Skrattande Den kostar 7800 kr...

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med de resterande stenarna. Jag kommer inte göra en dubbel ring iaf iom att min förlovningsring redan är "två ringar" - det får helt enkelt inte plats på fingret! Tungan ute

Man kan ju göra en ring till eller spara dem o göra ett annat smycke en annan gång kanske?

Gör så, de var supertrevliga på Molins, all cred till dem!

• knyttan

Lindaochjohn: Wow, väldigt snygg klänning!! Annorlunda och väldigt fin!

Jag är ute ur svackan nu, min klänning verkar vara klar väldigt snart där borta i Kina och på fredag ska vi till guldsmeden o kika på vigselringen! Iiiiih! Spännande!

• augustesen
    LindaochJohn skrev 2012-03-06 19:50:37 följande:
    Augustesen - Ja precis! Den var verkligen jättefin på! Skrattande Den kostar 7800 kr...

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med de resterande stenarna. Jag kommer inte göra en dubbel ring iaf iom att min förlovningsring redan är "två ringar" - det får helt enkelt inte plats på fingret! Tungan ute

Man kan ju göra en ring till eller spara dem o göra ett annat smycke en annan gång kanske?

Gör så, de var supertrevliga på Molins, all cred till dem!
    Ja me de är ju ett asbra pris! Lilly´s ligger ju runt en 8000:- i genomsnitt om man inte köper på rean så är ju lite spillerill :p

Haha ja det såg lite väl biffigt ut med tre ringar..eller "fyra" om man räknar med förlovningsdubbelringen. Man kan ju aldrig få för mycket diamanter så hey det löser sig ;)

Dom är greeeaaattt!!!
  • frejjan

Är det någon som vet om underkjolen ska gå ända ner till golvet eller hur den ska vara?

• LindaochJohn
    knyttan skrev 2012-03-06 20:59:58 följande:
    Lindaochjohn: Wow, väldigt snygg klänning!! Annorlunda och väldigt fin!

Jag är ute ur svackan nu, min klänning verkar vara klar väldigt snart där borta i Kina och på fredag ska vi till guldsmeden o kika på vigselringen! Iiiiih! Spännande!
    Jag är med ute ur min svacka just nu, full med funderingar igen! Skrattande
    Vad spännande att klänningen snart är färdig! Den blir säkert jättefin!
    augustesen skrev 2012-03-06 23:14:31 följande:
    Ja me de är ju ett asbra pris! Lilly´s ligger ju runt en 8000:- i genomsnitt om man inte köper på rean så är ju lite spillerill :p

Haha ja det såg lite väl biffigt ut med tre ringar..eller "fyra" om man räknar med förlovningsdubbelringen. Man kan ju aldrig få för mycket diamanter så hey det löser sig ;)

Dom är greeeaaattt!!!
    Ja, så det blir klänningen som får avgöra, priset är ju ganska lika iaf..

Japp, då skulle jag ha ringar över leden o inte kunna blja fingret, hahaha! Tungan ute
  • Minuz

och jag och mina klänningar......

Denna klickade jag hem igår från en ny säljare på dhgate. Gav inte många kr så skiter det sig så har jag råd att förlora de pengarna...... Och jag gjorde inga ändringar!!!!

• Minuz
    LindaochJohn skrev 2012-03-06 16:42:30 följande:
    Den här var det:

HELT UNDERBAR!!!!!!
  • Dolly P

Jag mailade till cloetta igår. Fick svar idag att jag skulle få ett brev på posten med kompensation i :) Det gillar viSkrattande

Svar på tråden Kalmarbrudar?!