m2012 skrev 2012-03-02 20:20:43 följande:
åh så dumt jag skulle ju skriva hur mkt det kostade när jag var där i måndags, glömde! För mig skulle det gå på mellan 1500-2000 kr med löshår och allt men då har jag ganska så tunnt hår så det verkade vara lite individuellt. Dessutom kunde jag få byta om där samt få äta lunch där (medtagen lunch) De kommer till mässan på söndag så då kan man ju få lite mer specifika prisuppgifter för just "sitt" hår :)
Ingen fara, jag tog en dag o ringde runt till lite olika ställen, men det verkar som de flesta ligger på runt 1500-2000 kr så jag lät som sagt telefonkontakten avgöra - om det lät som om de visste vad de pratar om o så... Jag ringde till Hud o Hår också, där var jag egentligen mest inne på att boka först, men hon jag pratade med verkade inte som hon riktigt hade ngn koll så då blev det inte där... men de hade också ungefär samma pris.
Jag har ju lite svårt att gå in och kolla direkt med dem (eftersom jag bor i Malmö) och vill inte vänta tills jag är uppe i Kalmar igen eftersom de sa att det bokas upp ganska mycket efter bröllopsmässan, så jag bokade nu på en gång. Får gå in där nästa gång jag är uppe och gå igenom det lite mer detaljerat...
m2012 skrev 2012-03-02 20:21:18 följande:
Vem fick du? :) Jag ska ha Terese
Jag vill minnas att det var Moa. Det var redan en bokning på "min dag" sa de , men det fick plats fler... Jag ska inte heller ha ngt superavancerat, bara en mjuk uppsättning med lite lockar, ingen sminkning. Så jag tror säkert att de flesta frisörer kan lyckas med det

Det jag tänkte på var att kanske boka in mig för klippning och slingning på samma salong veckan innan, då får man ju tid att få lite kontakt med frisören innan dagen D... vi får se om det hinns med!