• LindaochJohn

Kalmarbrudar?!

Hej!

Tänkte kolla om det finns några mer brudar runt Kalmar här inne?
    Vet att jag hittade några för att tag sen, men sen försvann min tid för planering helt.. Nu är jag på G igen o söker vänner att diskutera med! Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-06 22:29
    Frejjan 12 Maj
    Dolly P 19 Maj
    m2012 2 Juni
    pernillaochhenrik 30 Juni
    Knyttan 7 Juli
    Caroline0728 28 Juli
    Augustesen 4 Augusti
    lindaochjohn 1 September
    Minuz 1 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-24 13:55
    malinax Januari 2013

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-14 15:44
    LinaPelle Lindman 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-17 15:07
    Doffan 2 Juni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-29 18:16
    Pekkiisch4 12 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-08 09:51
    Jiwer 2013

• Svar på tråden Kalmarbrudar?!
  • m2012
    augustesen skrev 2012-03-13 20:47:37 följande:
    Jag vet det är då inte lätt..trodde de skulle vara skitenkelt att bestämma :p

Jag älskar Canon D (?) men vet inte hur den låter på orgel eller vad dom nu spelar på i kyrkan (haha antar det är en orgel), vet inte om den blir pampig nog..jag vill ha stråkar!

Till utgångslåt vill jag ha någonting roligt, ingenting som folk väntar sig..typ en temalåt av något slag!
    http://www.kyrkomusik.se/
    Här kan man lyssna på hur det låter på orgel :)
  • Dolly P

Nu hänger klänningen här hemmaSkrattande Känns rikgit bra. Fick tag på en slips till Andreas idag också. Så nu är det bara hans kläder kvar. Vann en klänning till dottern på tradera igår. Så nu rullar det på med planeringenSkrattande

• LindaochJohn
    frejjan skrev 2012-03-13 16:58:39 följande:
    Här har det ju varit kaos men börjar ordna upp sig lite nu iaf. Söker frisör i smink för fullt. Var ju inte inräknat i budget o inte det lättaste o hitta så billigt som möjligt heller :/
    Både jag o Dolly P har kontaktat Torsås makeupskola o bokat elever därifrån för riktigt bra pris om du är intresserad?
  • LindaochJohn

Hej allihopa!

Nu är jag hemma efter min trip till huvudstaden!
    O gissa om jag är glad att jag inte hade tusen sidor här att läsa ikapp, men nu är jag hemma igen o tycker vi får skriva lite mera!Flört

Idag var jag på Lilly o provade klänningar o hittade THE DRESS! Skrattande
    FY fan vad fin den var, rent ut sagt! Jag blev skitsnygg! Cool
    Så dem blir det!
    O så hittade jag ett diadem o en slöja att ha till med - jag som skulle ha varken eller! Flört

Jag har inte beställt än dock, för jag har ju börjar gå ner i vikt o hoppas på att fler kilon ska försvinna... O de hade bara 2 veckors leveranstid så det brinner inte ännu! 
    Jag behöver korta upp den då jag är så kort så en stund innan behövs den ju iaf! Någon sm kan rekommendera en sömmerska till det?

Bilder kan läggas upp imorgon, orkar inte idag!

• augustesen
    LindaochJohn skrev 2012-03-16 21:15:52 följande:
    Hej allihopa!

Nu är jag hemma efter min trip till huvudstaden!
    O gissa om jag är glad att jag inte hade tusen sidor här att läsa ikapp, men nu är jag hemma igen o tycker vi får skriva lite mera!Flört

Idag var jag på Lilly o provade klänningar o hittade THE DRESS! Skrattande
    FY fan vad fin den var, rent ut sagt! Jag blev skitsnygg! Cool
    Så dem blir det!
    O så hittade jag ett diadem o en slöja att ha till med - jag som skulle ha varken eller! Flört

Jag har inte beställt än dock, för jag har ju börjar gå ner i vikt o hoppas på att fler kilon ska försvinna... O de hade bara 2 veckors leveranstid så det brinner inte ännu! 
    Jag behöver korta upp den då jag är så kort så en stund innan behövs den ju iaf! Någon sm kan rekommendera en sömmerska till det?

Bilder kan läggas upp imorgon, orkar inte idag!
    Ohhhh yaaaaayyyyy!!!! Jag sa ju att dom har grymma klänningar :)

sjukt vacker var du i klänningen! Diademet + slöjan gjorde det såååå perfekt! John kommer smälla av när han ser dig :)

Jag var inte heller 100% om slöja och tiara/diadem men när man står där i provrummet kan man inte låta bli..det blir liksom fulländat :)

Behöver också sömmerska så om någon vet någon bra (inte bröllopsbutiken i Kalmar) så säg till så är ni söta.
  • Minuz

Ska vi ta en fika snart igen eller vad säger ni tjejer?

• augustesen
    Minuz skrev 2012-03-17 10:44:20 följande:
    Ska vi ta en fika snart igen eller vad säger ni tjejer?
    Det tycker jag ABSOLUT att vi ska :)
    Några förslag om när det passar folket? Jag kan alltid :)
  • knyttan
    augustesen skrev 2012-03-17 11:50:18 följande:
    Det tycker jag ABSOLUT att vi ska :)
    Några förslag om när det passar folket? Jag kan alltid :)
    Påskveckan? Då kan jag nämligen Glad
  • LindaochJohn

Jag kan inte få upp enbra bild på känningen tyvärr... Både dem vi tog o den på hemsiadan var flr dåliga!
    Det är iaf Lilly nr 08-3140!

Klart vi ska träffas igen! Påskveckan funkar för mig! Skrattande
  • frejjan

LindaochJohn: Fick nr av Dolly P dit faktiskt :) Får betala 2000 kr om jag väljer henne. Hittat en tjej som annonserar på blocket oxå som vill ha 1500, men vet inte vad som ingår i det ännu.. Jag är oxå på fika, men jag kan inte i påskveckan.

Svar på tråden Kalmarbrudar?!