• LindaochJohn

Kalmarbrudar?!

Hej!

Tänkte kolla om det finns några mer brudar runt Kalmar här inne?
    Vet att jag hittade några för att tag sen, men sen försvann min tid för planering helt.. Nu är jag på G igen o söker vänner att diskutera med! Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-06 22:29
    Frejjan 12 Maj
    Dolly P 19 Maj
    m2012 2 Juni
    pernillaochhenrik 30 Juni
    Knyttan 7 Juli
    Caroline0728 28 Juli
    Augustesen 4 Augusti
    lindaochjohn 1 September
    Minuz 1 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-24 13:55
    malinax Januari 2013

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-14 15:44
    LinaPelle Lindman 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-17 15:07
    Doffan 2 Juni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-29 18:16
    Pekkiisch4 12 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-08 09:51
    Jiwer 2013

• Svar på tråden Kalmarbrudar?!
  • Dolly P

Idag har vi varit och testat hår och smink inför den stora dagen. Jag är såå nöjd. Jag kommer bli grymt snygg. hahaSkrattande Hon var toppen. Jag kommer ha en ganska maffig make up. Sotade ögon med lite lila i. Super läckert. Kan jag inte få gifta mig imon typ. haha

• frejjan

Vad kul att du blev nöjd och hon var duktig!! Ta en bild så vi får se :)

Dolly P skrev 2012-03-27 15:23:26 följande:
    Idag har vi varit och testat hår och smink inför den stora dagen. Jag är såå nöjd. Jag kommer bli grymt snygg. hahaSkrattande Hon var toppen. Jag kommer ha en ganska maffig make up. Sotade ögon med lite lila i. Super läckert. Kan jag inte få gifta mig imon typ. haha
  • Dolly P
    frejjan skrev 2012-03-27 15:55:59 följande:
    Vad kul att du blev nöjd och hon var duktig!! Ta en bild så vi får se :)
    Bilderna jag tog blev skit dåliga. Så man ser typ inget. Men ska försöka lägga upp bild på min klänning nu när den är klar Skrattande
  • frejjan

Va tuff den blev! Kommer bli skitsnyggt :)

• Dolly P
    frejjan skrev 2012-03-27 18:32:23 följande:
    Va tuff den blev! Kommer bli skitsnyggt :)
    TackSkrattande Det känns verkligen som en klänning i min stil. Det känns såååå rättSkrattande
  • augustesen
    Dolly P skrev 2012-03-27 15:23:26 följande:
    Nej vad roligt att hon var duktig, måste vara en sten mindre på axlarna :) Hur mycket tog hon för allt?
    Klänningen var supersnygg, älskar kjolen..sjukt snygg!!

Jag var och skulle boka smink + hår till mina tärnor och mamma idag..gick sådär! Sminket var inget fara, tjejen skulle komma till frisören vid 9 för att hinna med alla 5 som ska sminkas, och skulle eventuellt ta med en till sminkös för att vara 100% säker att dom hinner med alla. Det är service, go Parelle!!

Frisören var inte lika lyckat..*suck* alla hade inte lagt sin semester (dom är fyra på salongen och en är mammaledig). Var väldigt tydligt att dom troligtvis inte kunde fixa alla 4 som ville ha håret gjort. Piss rätt utsagt! Så evetuellt måste jag hitta ny frisör...för vill ju inte att tärnorna + mamma ska behöva gå någon annanstan...vi vill ha vår förmiddag tillsammans.

Bokade hotell också inför bröllopsnatten!
    Gick förbi Best Western Kalmarsund och vi (jag och tea) fick kolla på både sviten och en juniorsvit. Juniorsviten var SÅ mycket finare än sviten - så den bokade vi :) 1995:- för juniorsvit med frukostbuffé, kostade 50:-/pers om man ville ha frukost på rummet. Dom hade bröllopspaket med skumpa, fruktfat och choklad för 1000:- till men de skippade vi. Score!
  • augustesen

Hittade dessa skor på ebay för 200:- ink frakt, finns säkert liknande att få tag på här hemma för samma peng.

Men är dom "bröllopsskor" nog..eller känns det bara som en vanlig sko? Vill ju ha en festlig sko..

You like or you don´t like?

• frejjan

Vi ska oxå bo på best western, men vi har ett "vanligt" rum. Hur var hotellet i övrigt?

augustesen skrev 2012-03-27 19:50:45 följande:
    Nej vad roligt att hon var duktig, måste vara en sten mindre på axlarna :) Hur mycket tog hon för allt?
    Klänningen var supersnygg, älskar kjolen..sjukt snygg!!

Jag var och skulle boka smink + hår till mina tärnor och mamma idag..gick sådär! Sminket var inget fara, tjejen skulle komma till frisören vid 9 för att hinna med alla 5 som ska sminkas, och skulle eventuellt ta med en till sminkös för att vara 100% säker att dom hinner med alla. Det är service, go Parelle!!

Frisören var inte lika lyckat..*suck* alla hade inte lagt sin semester (dom är fyra på salongen och en är mammaledig). Var väldigt tydligt att dom troligtvis inte kunde fixa alla 4 som ville ha håret gjort. Piss rätt utsagt! Så evetuellt måste jag hitta ny frisör...för vill ju inte att tärnorna + mamma ska behöva gå någon annanstan...vi vill ha vår förmiddag tillsammans.

Bokade hotell också inför bröllopsnatten!
    Gick förbi Best Western Kalmarsund och vi (jag och tea) fick kolla på både sviten och en juniorsvit. Juniorsviten var SÅ mycket finare än sviten - så den bokade vi :) 1995:- för juniorsvit med frukostbuffé, kostade 50:-/pers om man ville ha frukost på rummet. Dom hade bröllopspaket med skumpa, fruktfat och choklad för 1000:- till men de skippade vi. Score!
  • augustesen

Frejjan: Superfint är hotellet, min pappa bodde där några år sedan och vanliga rummen är också superfina. Nu har dom ju renoverat restaurangen och receptionen :) Hur mycket kostade dubbelrummen?

Svar på tråden Kalmarbrudar?!