• LindaochJohn

Kalmarbrudar?!

Hej!

Tänkte kolla om det finns några mer brudar runt Kalmar här inne?
    Vet att jag hittade några för att tag sen, men sen försvann min tid för planering helt.. Nu är jag på G igen o söker vänner att diskutera med! Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-06 22:29
    Frejjan 12 Maj
    Dolly P 19 Maj
    m2012 2 Juni
    pernillaochhenrik 30 Juni
    Knyttan 7 Juli
    Caroline0728 28 Juli
    Augustesen 4 Augusti
    lindaochjohn 1 September
    Minuz 1 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-24 13:55
    malinax Januari 2013

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-14 15:44
    LinaPelle Lindman 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-17 15:07
    Doffan 2 Juni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-29 18:16
    Pekkiisch4 12 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-08 09:51
    Jiwer 2013

• Svar på tråden Kalmarbrudar?!
  • frejjan

Haha jag med ;)

Dolly P skrev 2012-03-07 12:24:35 följande:
    Jag mailade till cloetta igår. Fick svar idag att jag skulle få ett brev på posten med kompensation i :) Det gillar viSkrattande
  • m2012
    frejjan skrev 2012-03-07 06:25:51 följande:

Är det någon som vet om underkjolen ska gå ända ner till golvet eller hur den ska vara?

åh jag minns inte! den jag provade ihop med klänningen satte man precis vid låren (?) alltså inte vid magen och sen gick den nog till fotknölen? det får ju inte bli ett veck längsned heller så att klänningen böjs inåt. Vilken strl köpte du på din underkjol?
  • m2012
    Minuz skrev 2012-03-07 09:50:50 följande:

och jag och mina klänningar......

Denna klickade jag hem igår från en ny säljare på dhgate. Gav inte många kr så skiter det sig så har jag råd att förlora de pengarna...... Och jag gjorde inga ändringar!!!!

Åh så fin! Om man ändå hade haft kroppen för den!
  • frejjan

Okej, jag måste testa igen o se hur det ser ut! Åh är ju skitsvårt det här! Ibland får jag lust o bara gå till butiken och be dem testa ut en underkjol o betala o se glad ut :P Underkjolen jag köpt är one size, så den ska passa de flesta eftersom det är så stretchigt i midjan. Hade du en underkjol eller hur har du gjort?

m2012 skrev 2012-03-07 15:35:51 följande:
    åh jag minns inte! den jag provade ihop med klänningen satte man precis vid låren (?) alltså inte vid magen och sen gick den nog till fotknölen? det får ju inte bli ett veck längsned heller så att klänningen böjs inåt. Vilken strl köpte du på din underkjol?O
  • m2012
    frejjan skrev 2012-03-07 15:40:19 följande:
    Okej, jag måste testa igen o se hur det ser ut! Åh är ju skitsvårt det här! Ibland får jag lust o bara gå till butiken och be dem testa ut en underkjol o betala o se glad ut :P Underkjolen jag köpt är one size, så den ska passa de flesta eftersom det är så stretchigt i midjan. Hade du en underkjol eller hur har du gjort?
    jag har inte köpt någon ännu :) är lite inne på din linje att gå in till butiken och kolla vad de har att erbjuda. Min klänning hänger kvar där så jag skulle ju iof kunna gå in och prova med en egen underkjol och då kanske de automatiskt ger sin syn på hur det ska vara
  • augustesen
    Dolly P skrev 2012-03-07 12:24:35 följande:
    Jag mailade till cloetta igår. Fick svar idag att jag skulle få ett brev på posten med kompensation i :) Det gillar viSkrattande
    Så grymt, jag fick 500:- i kompensation och Linda skulle visst få 200:- :)

Power to the people!!!

Jag fick precis en offert från Partykompaniet om Villa Solbacken. Dom tar 10.000:- för lokalen och då ingår porslin, vita stolsöverdrag (JAAAAA), städning samt en ansvarig person från deras sida, 35:-/person för dukar och servetter, 350:-/h per personal och vickning alá korv 10:-/st.

Dom skickade med ett menyförslag också men skrev inte med något om buffén som vi ville ha så ska kolla upp det lite till. Men vi kommer absolut boka dom :)
  • m2012
    augustesen skrev 2012-03-07 15:54:11 följande:
    Så grymt, jag fick 500:- i kompensation och Linda skulle visst få 200:- :)

Power to the people!!!

Jag fick precis en offert från Partykompaniet om Villa Solbacken. Dom tar 10.000:- för lokalen och då ingår porslin, vita stolsöverdrag (JAAAAA), städning samt en ansvarig person från deras sida, 35:-/person för dukar och servetter, 350:-/h per personal och vickning alá korv 10:-/st.

Dom skickade med ett menyförslag också men skrev inte med något om buffén som vi ville ha så ska kolla upp det lite till. Men vi kommer absolut boka dom :)
    Åh ingick stolsöverdrag nu!! Det gjorde det inte när vi pratade med dem men vi var där i väldigt tidig fas :) Ska träffa dem idag så då ska jag se till så att vi också får stolsöverdrag :D
  • frejjan
    m2012 skrev 2012-03-07 15:43:44 följande:
    jag har inte köpt någon ännu :) är lite inne på din linje att gå in till butiken och kolla vad de har att erbjuda. Min klänning hänger kvar där så jag skulle ju iof kunna gå in och prova med en egen underkjol och då kanske de automatiskt ger sin syn på hur det ska vara
    Jag följer med så kan jag spionera lite på kjolarna haha ;) Vågar snart inte gå dit mer för har varit där ett antal ggr redan i olika ärenden :)
  • knyttan
    frejjan skrev 2012-03-07 06:25:51 följande:

Är det någon som vet om underkjolen ska gå ända ner till golvet eller hur den ska vara?

Det beror precis helt på hur in klänning ser ut! Olika klänningar behöver olika underkjolar...
  • augustesen
    m2012 skrev 2012-03-07 16:01:28 följande:
    Åh ingick stolsöverdrag nu!! Det gjorde det inte när vi pratade med dem men vi var där i väldigt tidig fas :) Ska träffa dem idag så då ska jag se till så att vi också får stolsöverdrag :D
    Stolarna ska draperas så det kommer ingå för alla, är basic utbud. Ägaren kom när vi satt och pratade med Christian där ute så fick lite bonusinformaton :)
Svar på tråden Kalmarbrudar?!