• LindaochJohn

Kalmarbrudar?!

Hej!

Tänkte kolla om det finns några mer brudar runt Kalmar här inne?
    Vet att jag hittade några för att tag sen, men sen försvann min tid för planering helt.. Nu är jag på G igen o söker vänner att diskutera med! Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-06 22:29
    Frejjan 12 Maj
    Dolly P 19 Maj
    m2012 2 Juni
    pernillaochhenrik 30 Juni
    Knyttan 7 Juli
    Caroline0728 28 Juli
    Augustesen 4 Augusti
    lindaochjohn 1 September
    Minuz 1 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-24 13:55
    malinax Januari 2013

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-14 15:44
    LinaPelle Lindman 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-17 15:07
    Doffan 2 Juni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-29 18:16
    Pekkiisch4 12 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-08 09:51
    Jiwer 2013

• Svar på tråden Kalmarbrudar?!
  • Minuz
    augustesen skrev 2012-04-10 16:48:09 följande:
    Tänkte kolla om det är någon som har en stans för bårder jag skulle kunna låna? Eller om någon vet vart de finns att köpa billigt?
    Denna stans köpte jag på tradera. Får den dock inte förrän i slutet av månaden då jag väntar på fler av säljarens auktioner......

Bårdstans - Bårdpunch från Dovecraft !!! Hjärtan !!!
  • augustesen
    Dolly P skrev 2012-04-10 21:21:51 följande:
    Jaha, nu hoppade sambons ena bestman av. Vad fasen gör man nu? Ska han bara ha en, eller ska han hitta någon annan? Jäkla knepiga människor det finnas asså.Demon
    Jag har fyra tärnor och fästmannen har bara en bestman det blir skitbra, visst vore det snyggare om det vore jämt men han får välja helt själv :)
    Minuz skrev 2012-04-11 08:54:56 följande:
    Denna stans köpte jag på tradera. Får den dock inte förrän i slutet av månaden då jag väntar på fler av säljarens auktioner......

Jättesöt! Ska du ha den till era inbjudningar?
    Hoppas jag hittar någon i stan idag annars kanske jag mutar in mig ;)

Är det för tidigt att skicka inbjudningarna så gästerna har dom i slutet av april - eller ska jag vänta tills mitten av maj kanske? Vi har ju redan skickat ut STD..
  • m2012
    Dolly P skrev 2012-04-10 21:21:51 följande:
    Jaha, nu hoppade sambons ena bestman av. Vad fasen gör man nu? Ska han bara ha en, eller ska han hitta någon annan? Jäkla knepiga människor det finnas asså.Demon
    Jag har 2 tärnor och m2b har ingen bestman. Han ville helt enkelt inte ha det jag har ifrågasatt det flera gånger men vill han ha det så så får han ha det så :)
  • augustesen
    m2012 skrev 2012-04-11 09:13:53 följande:
    Jag har 2 tärnor och m2b har ingen bestman. Han ville helt enkelt inte ha det jag har ifrågasatt det flera gånger men vill han ha det så så får han ha det så :)
    Min fick också för sig att han inte ville ha någon bestman i flera månader, men det var nog mest för att störa mig :p Nej det är ju helt upp till dom såklart, haha något måste dom ju få bestämma helt själva.
  • m2012
    augustesen skrev 2012-04-11 09:21:28 följande:Min fick också för sig att han inte ville ha någon bestman i flera månader, men det var nog mest för att störa mig ....

:) Hans syrra är en av tärnorna så det är ändå någon från "hans" sida :)

Vad tror ni om att försöka få en pion i sugerpaste eller marsipan till tårtan?
    Jag har googlat bilder och vet inte vad jag tycker riktigt...

(jag måste lära mig hur man postar bilder snyggt haha)

• augustesen

Marsipan tror jag inte fungerar, det blir nog inte tillräckligt hårt för att man ska kunna posta. Men med sp fungerar det mesta :) Sålänge du har tid att öva lite så går det nog jättebra!

Pillrigt men fint :)

• m2012
    augustesen skrev 2012-04-11 09:47:15 följande:
    Marsipan tror jag inte fungerar, det blir nog inte tillräckligt hårt för att man ska kunna posta. Men med sp fungerar det mesta :) Sålänge du har tid att öva lite så går det nog jättebra!

Pillrigt men fint :)
    Jag tänkte nog beställa från konditorn...
  • Minuz
    augustesen skrev 2012-04-11 09:02:04 följande:
    Minuz skrev 2012-04-11 08:54:56 följande:

Jättesöt! Ska du ha den till era inbjudningar?
    Hoppas jag hittar någon i stan idag annars kanske jag mutar in mig ;)
    Tänkte ha den till våra inbjudningar...........

Snäll som jag är *ASG* Så får du gärna låna den bara jag får hem den först........
  • augustesen
    Minuz skrev 2012-04-11 12:16:37 följande:
    Tänkte ha den till våra inbjudningar...........

Snäll som jag är *ASG* Så får du gärna låna den bara jag får hem den först........
    Hahaha du är en riktig kompis ;)

Hur går det med dina klänningar förresten?
  • Jiwer
    Dolly P skrev 2012-04-10 11:55:56 följande:
    Nu blir det kanske ändrade planer, så alla kommer vara med på middagen. Men det är för att det är så pass många som har tackat nej av dom som skulle komma på kvällen. Så vi sa att dom 7 som skulle kommit på kvällen, kan lika gärna vara med på middagen också. Men annars hade vi bara släkten på middagen plus två av mina absolut närmaste vänner. Vi gjorde två olika inbjudningar. Alla är ju välkomna till kyrkan, så där stod det likadant. Men sen skrev vi att det var grillbuffé efetr vigseln till dom som var välkomna dit och på den andra inbjudan skrev jag att dom var bjudna på fest på kvällen.
    okej låter ju smart...då vet jag hur man kanske ska göra här med....vart ska ni ha middagen då? och till vilket pris?
Svar på tråden Kalmarbrudar?!