Dolly P skrev 2012-04-15 17:05:18 följande:
Idag är man inte så pigg. Det blev en hel del alkohol igår, när det tydligen var dags för min möhippa. Strax innan kl:9 stormade det in ett gäng i mitt sovrum. Sen bjöd dom på skumpa, exotiska frukter, potatissallad, frallor. Sen bar det av till simmhallen här nere i Söderåkre, där man kan hyra relaxavd. Där var vi två timmar och bara pratade skit och hade det riktigt gott. Sen fick jag gå runt och sälja lite saker. Efter det åkte vi hem till min faster och där hade hon gjort en smörhåstårta. Hon vet hur mkt jag älskar hennes smörgåstårta. Vi spelade lite kubb, dom fixade hår och smink på mig. Sen skulle vi åka till Kalmar. Där fick jag först gå runt inne på giraffen och sälja grejer, vi var även vid baronen och larmtorget. Jag fick ihop hela 340kr

Sen åt vi kina buffé. När vi var lagom mätta (läs proppmäta)

Gick vi vidare till Harrys och tog en öl innan det var dags att åka bort till Sandra för att fortsätta kvällen där. Det var en såå lyckad dag/kväll/natt. Vi dansade hela kvällen/natten. Det var bara en liten sak som var tråkig och det var att en kills stod och kladdade på mig hela tiden och vägrade ta ett nej, jag var såååå nära att ge honom en rak höger i hans fula tryne, men det blev bara en liten smäll på axlen istället. hhaha så hans kompis gick emellan och mina kompisar tog bort mig. haha. Sen dansade vi vidare..
Idag har vi varit och kollat in lokalen igen som vi ska ha festen i. vi kollade så borden skulle få plats och lite så. Borden kommer få plats, men det är inte mkt att ge på.
Åh det låter ju perfekt, vilken dag :)
Man vill bli överraskad och att dagen ska vara både rolig och mysig - känns som ditt gäng fick till en riktigt bra kombination :) :)
Härligt att allt fick plats, jag är riktigt nyfiken på hur vår lokal kommer se ut möblerad, var tom när vi var där pga renoveringen. Man vill ju vet hur man ska möblera..placera bar etc.
Alltid är det något svin som ska hålla på..en fethöger hade inte varit mer än rätt :p