• LindaochJohn

Kalmarbrudar?!

Hej!

Tänkte kolla om det finns några mer brudar runt Kalmar här inne?
    Vet att jag hittade några för att tag sen, men sen försvann min tid för planering helt.. Nu är jag på G igen o söker vänner att diskutera med! Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-06 22:29
    Frejjan 12 Maj
    Dolly P 19 Maj
    m2012 2 Juni
    pernillaochhenrik 30 Juni
    Knyttan 7 Juli
    Caroline0728 28 Juli
    Augustesen 4 Augusti
    lindaochjohn 1 September
    Minuz 1 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-24 13:55
    malinax Januari 2013

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-14 15:44
    LinaPelle Lindman 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-17 15:07
    Doffan 2 Juni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-29 18:16
    Pekkiisch4 12 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-08 09:51
    Jiwer 2013

• Svar på tråden Kalmarbrudar?!
  • Dolly P
    Jiwer skrev 2012-04-11 21:25:54 följande:
    okej låter ju smart...då vet jag hur man kanske ska göra här med....vart ska ni ha middagen då? och till vilket pris?
    Vi kommer vara i Ruskemåla skola. Tror maten kommer gå på ca 3500kr, knappt det.Skrattande
  • augustesen
    Dolly P skrev 2012-04-11 21:49:23 följande:
    Vi kommer vara i Ruskemåla skola. Tror maten kommer gå på ca 3500kr, knappt det.Skrattande
    Åh vilken härlig summa :) Haha vår catering räknar vi med kosta 300:- per person - ca 17.000!
  • Dolly P
    augustesen skrev 2012-04-11 22:24:52 följande:
    Åh vilken härlig summa :) Haha vår catering räknar vi med kosta 300:- per person - ca 17.000!
    hua, det är typ var hela vårat bröllop kostarSkrattande
  • Minuz
    augustesen skrev 2012-04-11 19:46:18 följande:
    Hahaha du är en riktig kompis ;)

Hur går det med dina klänningar förresten?
    Klänningarna hänger här hemma, är ju dock sugen på en till............... Men kan inte bestämma mig. Fan, kommer nog aldrig bli nöjd utan alltid hitta någon som är finare..... Men kanske ska vara nöjd?
    Men eftersom jag just nu känner mig så down så kommer jag nog aldrig att komma i dessa klänningar....... Men vill inte helelr se ut som en flodhäst............. Kanske borde köpa en klänning o stl större än de jag har ifall jag inte lyckas gå ner riktigt alla kg? haha vilken dålig ursäklt!!!!!!!

Ska vi se till att få ihop en fika nån helg?

I slutet av månaden kanske?
  • augustesen
    Minuz skrev 2012-04-12 15:36:11 följande:
    Klänningarna hänger här hemma, är ju dock sugen på en till............... Men kan inte bestämma mig. Fan, kommer nog aldrig bli nöjd utan alltid hitta någon som är finare..... Men kanske ska vara nöjd?
    Men eftersom jag just nu känner mig så down så kommer jag nog aldrig att komma i dessa klänningar....... Men vill inte helelr se ut som en flodhäst............. Kanske borde köpa en klänning o stl större än de jag har ifall jag inte lyckas gå ner riktigt alla kg? haha vilken dålig ursäklt!!!!!!!

Ska vi se till att få ihop en fika nån helg?

I slutet av månaden kanske?
    Din fästman behöver nog skicka dig på bröllopsklänningsrehab :p Det finns ju alltid en massa snygga klänningar och alltid någonting snyggare som gömmer sig där ute. Jag hittade en sååååå fin klänning i Halmstad men nej jag har min och thats it :p
    Haha nej nej håll dig till dom du har, se det som ett fett måste att gå ner för att se snyggast möjliga ut i klänningen. Det går det går det går!!!!

Fika låter fint, vad sägs om sista helgen i April, lördagen 28.e eller söndag 29.e kanske?
  • augustesen
    Dolly P skrev 2012-04-11 22:29:37 följande:
    hua, det är typ var hela vårat bröllop kostarSkrattande
    Haha jag önskar vårt bröllop gick på 20.000 - vore rätt najs! Men nej jag är för bestämd och då får man allt spendera både skjortan och resten av garderoben på bröllopet :p Fan om något går fel ;)
  • Dolly P
    augustesen skrev 2012-04-12 21:10:42 följande:
    Haha jag önskar vårt bröllop gick på 20.000 - vore rätt najs! Men nej jag är för bestämd och då får man allt spendera både skjortan och resten av garderoben på bröllopet :p Fan om något går fel ;)
    Skrattande Ja sen har man ju olika hur man vill att bröllopet ska vara, vad man prioiterar osv. Vi vill ju ha ett litet och enkelt bröllop.
  • Minuz
    augustesen skrev 2012-04-12 15:50:25 följande:
    Din fästman behöver nog skicka dig på bröllopsklänningsrehab :p Det finns ju alltid en massa snygga klänningar och alltid någonting snyggare som gömmer sig där ute. Jag hittade en sååååå fin klänning i Halmstad men nej jag har min och thats it :p
    Haha nej nej håll dig till dom du har, se det som ett fett måste att gå ner för att se snyggast möjliga ut i klänningen. Det går det går det går!!!!

Fika låter fint, vad sägs om sista helgen i April, lördagen 28.e eller söndag 29.e kanske?
    Du har rätt! Jag skulle verkligen behöva skickas dit! Skrattande

Jag vet att jag kan gå ner i vikt bara jag sätter manken till, men har haft "tron" att jag hinner, det är länge kvar...... Men det är nu faktiskt bara 7 månader och 18 dagar.............. Behöver en SPARK i arslet helt enkelt!

Jag kan båda datumen!
  • Minuz
    Denna är min "nya" kärlek. Fast med ett lila band då förståss........... Kostar mig ca 1600 kr.
    Har kommit på att jag vill ha "bling" på min klänning, vilket jag inte ville förrut. Typiskt mig!

Och buketten kommer bli något i stil med denna..................... Ska göra den själv och det ska synas att den är oäkta....

• Minuz

När bör vi skicka ut inbjudningarna tycker ni?
    Med tanke på att ingen vet och att vi inte heller har skickat några std?

Dessa var väl söta? En tjej som gjort dem och lagt in bild i pysseltråden här på bt.

Sedan gillar jag dessa med...........

Trodde jag visste hur jag ville ha dem, men nä inte ens det vet jag längre. Fan, det bästa hade varit att man inte hade så mycket tid att planera och ändra sig på......

Hur ser era inbjudningskort ut?

Tar tacksamt emot tips och ideér. Färgerna är ju då självklart:
    Mörklila, turkost, champagne, guld

Svar på tråden Kalmarbrudar?!