LindaochJohn skrev 2011-11-20 19:52:21 följande:
Vad kul Knyttan! Vilket företag blir det? Fick ni bra pris?
Vi funderar på att ha bröllopsnatten antingen på Best Western hotell eller på Hotell Skansen på Öland.
Vi vill inte heller hamna på samma hotell som våra långväga gäster, dagen efter vill man nog bara ägna sig åt sig själva o inte råka springa på en gäst som man måste prata med (oj vad det lät snoffsigt...). Man vill nog bra kunna ta det lugnt tror jag.
Vad har ni för lokal?
LindaochJohn skrev 2011-11-20 19:54:01 följande:
Såg nu att det var kalskänken ni funderade på!

Vad för slags mat blir det?
CSI? VAd är det o vart ligger det? Jag har inge koll...
Jo du har nog rätt om hotellet, det är bara det att vi kommer vara tvugna att städa lokalen dan efter så det blir nog inget så där bara -mysa -hela -dagen ändå!
CIS - Calmare INternationella Skola, ligger vid Länssyrelsen, ser jättetråkigt ut utanpå men väldigt fräscha o nyrenoverade lokaler innuti, innergård med fontän, bardisk, stort "allrum" med soffor osv, tror det blir super när vi fått pimpa lite

Vi får lokalen i fyra dagar alldeles gratis via en bekant så det är ju super... MEN vi måste städa dan efter... Förhoppningsvis så får vi lite hjälp med det...
Kallskänken blir det ja, fick ett helt okej pris, 220 / per pers. för buffe. Vi bestämde oss för att inte ta de allra billigaste, vi ville ha lite svensk stil på maten eftersom vi har många utländska gäster, vi ska ha varmrökt lax och ölandslamm och lite annat sånt så det bir ändå prisvärt tycker jag!
Ruskemåla känner jag till haha, var där på en hel del fester under tiden jag gick på gymnasiet haha!! Men jag kan inte riktigt säga att jag minns hur där ser ut

Ska ni ha catering eller fixar ni själva?