• LindaochJohn

Kalmarbrudar?!

Hej!

Tänkte kolla om det finns några mer brudar runt Kalmar här inne?
    Vet att jag hittade några för att tag sen, men sen försvann min tid för planering helt.. Nu är jag på G igen o söker vänner att diskutera med! Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-06 22:29
    Frejjan 12 Maj
    Dolly P 19 Maj
    m2012 2 Juni
    pernillaochhenrik 30 Juni
    Knyttan 7 Juli
    Caroline0728 28 Juli
    Augustesen 4 Augusti
    lindaochjohn 1 September
    Minuz 1 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-24 13:55
    malinax Januari 2013

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-14 15:44
    LinaPelle Lindman 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-17 15:07
    Doffan 2 Juni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-29 18:16
    Pekkiisch4 12 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-08 09:51
    Jiwer 2013

• Svar på tråden Kalmarbrudar?!
  • Dolly P

Vi är båda 26 år och har varit ett par i 4 årSkrattande

• frejjan

Många som verkar varit ett par 4 år :)
    Hur många är det som ska gå på träffen den 28e här?

Jag har kört fast i bröllopsplaneringen känner jag. Vet inte riktigt vad jag ska ta tag i härnäst och vad som kan vänta.. Hur har ni andra gjort med tärnklänningar?

• Dolly P
    frejjan skrev 2011-12-16 07:50:47 följande:

Jag har kört fast i bröllopsplaneringen känner jag. Vet inte riktigt vad jag ska ta tag i härnäst och vad som kan vänta.. Hur har ni andra gjort med tärnklänningar?
    Jag tror ityvärr inte kan komma på den träffen, mkt annat i mellandagarna tyvärr. Mina tärnor får stå för sina egna klänningar. Eftersom att jag inte kräver att dom ska ha någon speciell klänning, bara det går i våra färger.
  • Caroline0728

Mina två tärnor får välja själva, och betala själva. Betalar för deras frisör, vi ska fixa oss alla tillsammans på dagen. De har absolut inga som helst krav på sig vad gäller klänning, inte ens färg, från vår sida. Däremot har de pratat ihop sig så det blir klänningar som de känner passar ihop.

Vi är 22 och 25 år.

Tyvärr kan jag inte komma på träffen, det blir jul hos svärmor i år....

Jag blir så glad av den här tråden! Imorgon sätter jag mig på tåget för en helg med min bästa vän, tillika tärna. Blir massa bröllopsplanering :D

• augustesen
    frejjan skrev 2011-12-16 07:50:47 följande:

Vi har varit tillsammans i 2 år :)

Jag ska absolut på träffen, Amanda har fixat för fullt så kommer bli superkul. Måste fixa min planeringsbok bara så den är uppdaterad, har blivit lite bortglömd. Känner mig också lite lost i planeringen, vill boka tårta, frisör, makeup och få exakta priser för blommor - men det händer inget. Har snöat in mig på tårtan och hittar iiiiingen som kan göra den :(

När det kommer till tärnklänningarna betalar dom för de själva, jag har den avgörande rösten men vi bestämmer modellen tillsammans alla 4a. Vill ha samma modell i två färger..rosa och guld.
    Kram på er
  • m2012

Nu vaknade jag till li v :)
    Vi är 27 och 29 men hinner båda hinna 28 och 30 innan vi gifter oss, då har vi varit ihop i nästa 4 år.
    Planeringen ligger lite på is nu innan jul.
    Inväntar svar från tillfrågade toastmastrar sedan drar vi igång med inbjudningspyssleriet.

Har alla hittat klänning? Det har inte jag :S det är så svårt och jag skulle önska att Mr Valk flyttar från min buk snarast men det verkar vara uppsägningstid på minst 2 månader (ännu längre nu när det är jultider kom jag på). Jaja

Trevlig helg!

• m2012
    m2012 skrev 2011-12-16 11:43:43 följande:
    Nu vaknade jag till li v :)
    Vi är 27 och 29 men hinner båda hinna 28 och 30 innan vi gifter oss, då har vi varit ihop i nästa 4 år.
    Planeringen ligger lite på is nu innan jul.
    Inväntar svar från tillfrågade toastmastrar sedan drar vi igång med inbjudningspyssleriet.

Har alla hittat klänning? Det har inte jag :S det är så svårt och jag skulle önska att Mr Valk flyttar från min buk snarast men det verkar vara uppsägningstid på minst 2 månader (ännu längre nu när det är jultider kom jag på). Jaja

Trevlig helg!
    Haha jag har inte huvudet med mig idag.. men jag tror ni fattar att vi båda kommer att hinna fylla 28 och 30 ;)
  • Minuz

Och vi "gamlingar" är redan 35 och 38 år.............. Varit ihop 9 år, gifter oss på 10-årsdagen 121201

• Minuz
    m2012 skrev 2011-12-16 11:43:43 följande:

Trevlig helg!
    Hahaha......... Den var bra.....

Klänning? Eh, kan man ha för många? Min fjärde är just nu på väg. Och när jag får den kommer jag att beställa nr 5. Beslutsångest kallas det va? Kan inte bestämma mig och blir bara kär i andra hela tiden. Men jag tror att jag kommer att bära nr 2 eller nr 5 på bröllopet. Måste bara sluta titta på klänningar helt enkelt och vara nöjd med de jag har.
Svar på tråden Kalmarbrudar?!