LindaochJohn skrev 2011-12-17 13:00:08 följande:
Oj vad jag har missat massor!

Jag är 26 och John 27 och i April har vi varit tillsammans i 5 år.
Dolly P - Örsjö är en jätte mysig kyrka, ska ni ha Nicklas som präst? Det vill vi, han är så förbaskat rolig!

Ruskemåla är helt ok innuti, lätt att sätta sin egen prägel på! Vi var o tittade där i torsdags så nu får vi se vad vi bestämmer...
Jag har inte tittat på klänningar än, letat lite på nätet men inte så mkt. Jag har oxå några (hm...) kilon som ska bort är det tänkt men så här innan jul har jag alldeles förd ålig karaktär för att ta tag i det så efter jul får det bli...

Jag är i valet o kvalet om jag ska åka till den butik där jag köpte min balklänning... Men den ligger i Borås! Men det hade varit kul att köpa därifrån för de hade så himla bra service! Antagligen kommer jag bara ta Kalmar och Växjö iaf.
Tärnklänningarna kommer vi betala, men min tanke är att de ska ha enkla sommarklänningar bara. Jag vill vara med o handla dem o godkänna... Det är mina två systrar som är tärnor så det blir nog inga problem!
Dolly P - man skulle inte kunna få numret till tjejen från Torsås?

Var ju verkligen ett kanonerbjudande!
Har inte funderat så mycket på buketter heller så jag har ingen koll alls... Men när man väl bestämt sig är det nog bara att gå runt och fråga o se var det är billigast.
Augustesen - Bakerskan från Emmaboda kunde inte göra tårtan heller? Har du hört något från hon som var i tidningen?
Vi måste bestämma oss för vad vi vill ha för slags bröllop nu - lite mer "fancy" o dyrare på Törneby eller Mysigt o lite billigare i Ruskemåla....? Svårt!
Vi vill gärna ha Nicklas, men han visste inte om han skulle jobba den helgen eller inte. Eller han ville gärna ha hand om våran vigsel, men dom hade inte lagt schema än. Annars blir det Lars ström och det är inge större fel på honom

Ja vi gillade Ruskemåla, det är så bra uppdelning på rummen där tycker jag, plus att man har tillgång till allt. Man behöver inte hyra porslin osv. Jag skickar mailen till hon som är ansvarig för eleverna, vet inte om jag får ge ut nr nämligen.
Kommer ni från Nybro eller är ni inflyttade?