LindaochJohn skrev 2011-12-18 13:38:40 följande:
Dolly P - John kommer från nybro men jag är inflyttad från Blekinge. Var bor ni?
Det är just uppdelningen av rummen som är så himla bra i Ruskemåla! HUr många blir ni?
Vi hoppas verkligen på Nicklas då han är lite näärmre Johns familj.
Tack för numret!
När det kommer till färgtema vill vi ha grönt som huvudfärg, sen kommer vi lägga till vitt och "natur" samt ljusrosa. Eventuellt gult oxå.... Det beror nog lite på vilken lokal vi väljer med, det kanske blir lite annorlunda om vi väljer Törneby.
Det kanske får bli så att det blir bar till självkostnadspris då. Jag är bara rädd att folk tycker att det blir för dyrt. Många gäster kommer långväga ifrån o kommer ju betala för att åka till oss, för boende, räkna in kläder o present oxå så kanske det blir mkt med att betala sin dryck med...?

Vad tror ni? En del är ju studenter med...
Augustesen - vilka härliga inspirationsbilder!

Jättefint!
pernillaochhenrik - Oh vad kul o prova! Jag vågar inte gå in för då kommer jag med prova!

Men snart får jag väl göra det ändå. Vill ju tappa lite vikt först, men det är som sagt svårt att ta tag i nu kring jul, haha!
Jag håller på o "sparar" till långt hår, har ner till axlarn anu iaf. Jag har tunna hårstrån, men många, så jag tror inte att extrahår behövs... Men kanske?
Det är en sak som jag behöver ta tag i - en frisör! Jag är jätte dålig på att klippa mig regelbundet o har ingen "egen" frisör... Men jag hade tänkt att börja sköta det där lite bättre nu o bestämma mig för en som får sätta upp håret oxå ev. Jag har även slutat färga håret nu o låter min naturliga färg komma fram för att sedan bara slinga det har jag tänkt...
John vill gärna ha Nehru, så vi får väl se vad ci kan hitta.

Just nu håller jag på o jobbar på min planeringsbok så jag har något att visa den 28e när vi ska träffas!

ah ok, kanske vet vem det är då. Nybro är ju inte så stort. hihi Vi bor i Söderåkra, men jag är uppvuxen strax utanför Örsjö. Jag vet inte riktigt hur många vi kommer bli. Från början vard et 57 med oss. Men nu ska vi nog dela på firandet. Så Alla är välkomna till kyrkan, sen äter vi med släkten och sen på kvällen får kompisarna komma på fest. Det gör att man kan bjuda lite fler

Så nu vet jag inte riktigt hur många vi kommer bli.