• LindaochJohn

Kalmarbrudar?!

Hej!

Tänkte kolla om det finns några mer brudar runt Kalmar här inne?
    Vet att jag hittade några för att tag sen, men sen försvann min tid för planering helt.. Nu är jag på G igen o söker vänner att diskutera med! Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-06 22:29
    Frejjan 12 Maj
    Dolly P 19 Maj
    m2012 2 Juni
    pernillaochhenrik 30 Juni
    Knyttan 7 Juli
    Caroline0728 28 Juli
    Augustesen 4 Augusti
    lindaochjohn 1 September
    Minuz 1 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-24 13:55
    malinax Januari 2013

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-14 15:44
    LinaPelle Lindman 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-17 15:07
    Doffan 2 Juni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-29 18:16
    Pekkiisch4 12 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-08 09:51
    Jiwer 2013

• Svar på tråden Kalmarbrudar?!
  • LindaochJohn

Ser jättefin ut Knyttan! O det blir nog super med dina ändringar! Skrattande

• Dolly P

Idag har jag beställt papper för hindersprövning, byte av efternamn och papprena man ska skicka in när man bestämt vilket efternamn vi ska ha. Har även ringt och kollat med bröllopsbutiken vad det kostade att hyra kläder till mannen. Men shit det skulle gå på 1600kr. Kändes lite mkt faktiskt. Men tror vi ska in och prova iafSkrattande

• LindaochJohn

Dolly P - Tror de hade mer att välja på o bättre priser i Växjö.

• pernillaochhenrik
    LindaochJohn skrev 2011-12-29 14:56:29 följande:
    Men vet du Pernilla - kan vi inte ta en tur upp till Sthlm?
    Vi gör en dagsresa eller sover där en natt o så provar vi klänningar som bara den! Flört 

Jag skulle gärna åka till Matildas fest o prova - jag är oxå lite för feg för att bara beställa utan att prova!
    Ja, det vore jäkla skoj alltså.. Men frågan är bara när man ska hinna?!?!?!

• augustesen
    Dolly P skrev 2011-12-30 14:10:22 följande:
    Har även ringt och kollat med bröllopsbutiken vad det kostade att hyra kläder till mannen. Men shit det skulle gå på 1600kr. Kändes lite mkt faktiskt. Men tror vi ska in och prova iafSkrattande
    Vi betalar 1995:- för mannens jaquette, då inte inkluderat skor vilket skulle kosta 300:- till tror jag..men låna skor känns ju lite mysko får jag säga! :p Sen hade dom någon försäkring för 80:- om något går sönder, och de gör det ju nästan alltid på något sätt (eller så är jag bara klumpig).
  • Dolly P
    augustesen skrev 2011-12-30 23:32:31 följande:
    Vi betalar 1995:- för mannens jaquette, då inte inkluderat skor vilket skulle kosta 300:- till tror jag..men låna skor känns ju lite mysko får jag säga! :p Sen hade dom någon försäkring för 80:- om något går sönder, och de gör det ju nästan alltid på något sätt (eller så är jag bara klumpig).
    Anledningen till att vi tyckte att det var dyrt, är att vi har bara tänkt att sambon ska ha vanlig kostym på sig. Ev ska han ha skjorta, kostymbyxor och väst. Och då behöver vi bara köpa byxor och väst. Tror det skulle gå på 600kr
  • augustesen

Gott nytt år på er brudar!!!

Hoppas att ni får en trevlig kväll/natt och firar ordentligt, men var safe där ute :)
    Kram

• ELO

Hej!
    Funderar på Matildas Fest, varifrån har ni fått er rabatt där?
    :)

• Dolly P

åhh jag var så säker på att jag hade hittat ringen jag ville ha. Men nu var jag inne och kollade på hemsidan igen och då hade dom fått in massa nya fina ringar. så nu vet jag varken ut eller in.
    Ni kan väl gå in och kolla min blogg och skriva vad ni tycker?

www.zidde.blogg.se

Gott Nytt År på er. Själv ska jag åka till jobbet om en stund :(

• pernillaochhenrik

Hoppas ni hade en härlig nyårsafton!! Fatta att dom flesta av oss ska gifta sig i år! Weeeeihoo!! God fortsättning!!

Svar på tråden Kalmarbrudar?!