• LindaochJohn

Kalmarbrudar?!

Hej!

Tänkte kolla om det finns några mer brudar runt Kalmar här inne?
    Vet att jag hittade några för att tag sen, men sen försvann min tid för planering helt.. Nu är jag på G igen o söker vänner att diskutera med! Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-06 22:29
    Frejjan 12 Maj
    Dolly P 19 Maj
    m2012 2 Juni
    pernillaochhenrik 30 Juni
    Knyttan 7 Juli
    Caroline0728 28 Juli
    Augustesen 4 Augusti
    lindaochjohn 1 September
    Minuz 1 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-24 13:55
    malinax Januari 2013

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-14 15:44
    LinaPelle Lindman 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-17 15:07
    Doffan 2 Juni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-29 18:16
    Pekkiisch4 12 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-08 09:51
    Jiwer 2013

• Svar på tråden Kalmarbrudar?!
  • Dolly P
    LindaochJohn skrev 2012-01-07 22:37:20 följande:
    Knyttan - Ja man vill ju att det ska bli fint o framförallt att det ska hålla hela dagen! M2012 - Det är därför jag inte ens vågar börja leta! Dolly P - Kul! Hos er händer det grejer! Pernillochhenrik -jag är sjukt nyfiken på din nya klänning!!!?
    Ja nu jäklar måste vi sätta lite fart. Bara 4.5 månad kvar typSkrattande Pratade med tjejen som ska fixa hår och smink. Vi ska gå igenom det i februari troligtvis. Det ska bli spännande.
  • frejjan

Hmm funkade inte att citera. Var till Dolly p!

• Dolly P
    frejjan skrev 2012-01-08 10:59:45 följande:
    I ljungbyholm utanför Kalmar :)
    ah ok, jag bor i Söderåkra. Så det är ju inte långt ifrånSkrattande
    Är det dom höga burkarna du ha? Hur många har du?
  • augustesen
    Dolly P skrev 2012-01-07 22:49:41 följande:
    Albrekts guld. Tror den heter så. Den som ligger på Mode huset är det iafSkrattande
    Ah dom är supertrevliga, kollade på en förlovningsring där. Dom var väldigt hjälpsamma och ringde runt för att hitta den i rätt storlek etc. Köpte inte ringen där då det kände som jag bara köpte den för det var billigt :p Men älskar personalen.

Vad köpte ni för ringar? Med stenar eller släta? Vilket material?
  • Dolly P
    augustesen skrev 2012-01-08 14:23:12 följande:
    Ah dom är supertrevliga, kollade på en förlovningsring där. Dom var väldigt hjälpsamma och ringde runt för att hitta den i rätt storlek etc. Köpte inte ringen där då det kände som jag bara köpte den för det var billigt :p Men älskar personalen.

Vad köpte ni för ringar? Med stenar eller släta? Vilket material?
    Ja dom var verkligen trevliga. Vi köpte titanringar. Han ska ha en slät och jag ska ha 3 stenar i minSkrattande
  • frejjan

Dollyp: just nu har jag två höga för brukar kasta dem eftersom, men ge mig en vecka så har jag ännu flera! Hur många behöver du?

• LindaochJohn

Varför kan jag inte ladda upp en bild som jag tagit med mobilen? Skrikandes
    Har ju en bild på mina fins amycken som jag köpt o vill ha på mig!

• Dolly P
    frejjan skrev 2012-01-08 15:15:19 följande:
    Dollyp: just nu har jag två höga för brukar kasta dem eftersom, men ge mig en vecka så har jag ännu flera! Hur många behöver du?
    Jag behöver en hel del. Vet inte riktigt hur många, men kanske uppåt 15-20 stSkrattande
  • frejjan

DollyP: behöver du dem inte nu på studs så kan jag fixa det. Har en kompis som har småbarn oxå :)

Svar på tråden Kalmarbrudar?!