• LindaochJohn

Kalmarbrudar?!

Hej!

Tänkte kolla om det finns några mer brudar runt Kalmar här inne?
    Vet att jag hittade några för att tag sen, men sen försvann min tid för planering helt.. Nu är jag på G igen o söker vänner att diskutera med! Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-06 22:29
    Frejjan 12 Maj
    Dolly P 19 Maj
    m2012 2 Juni
    pernillaochhenrik 30 Juni
    Knyttan 7 Juli
    Caroline0728 28 Juli
    Augustesen 4 Augusti
    lindaochjohn 1 September
    Minuz 1 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-24 13:55
    malinax Januari 2013

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-14 15:44
    LinaPelle Lindman 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-17 15:07
    Doffan 2 Juni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-29 18:16
    Pekkiisch4 12 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-08 09:51
    Jiwer 2013

• Svar på tråden Kalmarbrudar?!
  • Dolly P
    frejjan skrev 2012-01-08 17:16:59 följande:
    DollyP: behöver du dem inte nu på studs så kan jag fixa det. Har en kompis som har småbarn oxå :)
    Nej det är ingen panik. Ska ha dom som ljuslycktor. Ska bara sätta på en blomma på dom sen, och det hinner jag juSkrattande  Tusen tack. Vill ni ha något för dom?
  • Dolly P

Sitter och funderar på vad jag ska ge tärnor, toastmaster och hon som sjunger. Något vill man ju ge för att dom ställer upp. Men vad? En tanke jag har är att hyra spa-avdelningen här på hotellet. Att man först bjuder hem dom på middag och sen går dom tillbringa en timma där. Jag och sambon brukar göra det ibland.. Det är såå skönt. HAde ni uppskattat att få en timma på spa-avdelningen?

• frejjan

Dolly p: nej då, de skulle ju ändå kastas. Hojtar till när jag börjar få ihop några ;) ang. Din fråga så hade då jag absolut uppskattat en timme på spa avdelningen, men sen är jag lite av en spa tjej oxå hehe..

• conscindo

Wow, känns som om man ligger lite efter här. En annan har ju haft jul-ledigt men ni andra har verkligen lagt på ett kol och planerar för fullt igen :)

• Dolly P
    frejjan skrev 2012-01-08 20:22:05 följande:
    Dolly p: nej då, de skulle ju ändå kastas. Hojtar till när jag börjar få ihop några ;) ang. Din fråga så hade då jag absolut uppskattat en timme på spa avdelningen, men sen är jag lite av en spa tjej oxå hehe..
    Ja gör så. Jag är rätt ofta i Ljungbyholm och jobbar, så jag kan ju svänga förbi dåSkrattande
  • augustesen
    Dolly P skrev 2012-01-08 19:42:42 följande:
    Sitter och funderar på vad jag ska ge tärnor, toastmaster och hon som sjunger. Något vill man ju ge för att dom ställer upp. Men vad? En tanke jag har är att hyra spa-avdelningen här på hotellet. Att man först bjuder hem dom på middag och sen går dom tillbringa en timma där. Jag och sambon brukar göra det ibland.. Det är såå skönt. HAde ni uppskattat att få en timma på spa-avdelningen?
    Låter väldigt trevligt får jag säga :) Jag skulle absolut uppskatta det!
    Jag funderade på något fin smycke som dom kan ha på sig under dagen..jag har fyra tärnor och en av dom är också toastmadame. Men alla smycken jag hittat är så dyra. Ska nog köpa lite billigare örhängen och något finare halsband, men kan inte lägga 1000:- på ett halsband - några tips?

Sen har Richard en bestman och han är toastmaster..de får han ansvara för :p
  • knyttan
    augustesen skrev 2012-01-08 22:54:48 följande:
    Låter väldigt trevligt får jag säga :) Jag skulle absolut uppskatta det!
    Jag funderade på något fin smycke som dom kan ha på sig under dagen..jag har fyra tärnor och en av dom är också toastmadame. Men alla smycken jag hittat är så dyra. Ska nog köpa lite billigare örhängen och något finare halsband, men kan inte lägga 1000:- på ett halsband - några tips?

Sen har Richard en bestman och han är toastmaster..de får han ansvara för :p
    Har du kollat Etsy? Såg i en tråd någon som hade hittat superfina silverarmband för 200 kr som hon skulle ge till sina tärnor.
    Vi har inget brudfölje men ska ha en toastmadame så jag funderar faktiskt lite på ett sådant till henne.
  • LindaochJohn
    Dolly P skrev 2012-01-08 19:42:42 följande:
    ABSOLUT! Det tror jag de flesta skulle uppskatta! Skrattande
    Var jobbar du?
    conscindo skrev 2012-01-08 20:38:37 följande:
    Wow, känns som om man ligger lite efter här. En annan har ju haft jul-ledigt men ni andra har verkligen lagt på ett kol och planerar för fullt igen :)
    Haha, ja nu får du lägga på ett kol!
  • Dolly P
    LindaochJohn skrev 2012-01-09 17:03:28 följande:
    ABSOLUT! Det tror jag de flesta skulle uppskatta! Skrattande
    Var jobbar du?
    conscindo skrev 2012-01-08 20:38:37 följande:
    Haha, ja nu får du lägga på ett kol!
    Jag jobbar inom vården via bemaningen i Kalmar, fast jobbar mest i hemtjänsten i Ljungbyholm, eller på boendet där.
Svar på tråden Kalmarbrudar?!