• LindaochJohn

Kalmarbrudar?!

Hej!

Tänkte kolla om det finns några mer brudar runt Kalmar här inne?
    Vet att jag hittade några för att tag sen, men sen försvann min tid för planering helt.. Nu är jag på G igen o söker vänner att diskutera med! Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-06 22:29
    Frejjan 12 Maj
    Dolly P 19 Maj
    m2012 2 Juni
    pernillaochhenrik 30 Juni
    Knyttan 7 Juli
    Caroline0728 28 Juli
    Augustesen 4 Augusti
    lindaochjohn 1 September
    Minuz 1 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-24 13:55
    malinax Januari 2013

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-14 15:44
    LinaPelle Lindman 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-17 15:07
    Doffan 2 Juni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-29 18:16
    Pekkiisch4 12 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-08 09:51
    Jiwer 2013

• Svar på tråden Kalmarbrudar?!
  • augustesen

Hej hopp!
    Ja det händer inte så mycket just nu, väldigt dött faktiskt :p Väntar fortfarande på att beställa trycksaker men sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Piffa lite på programmen och kolla ut låtar och psalmer kanske..

Ska nog gå och prata med Molins guld igen med en bild på ringen jag vill ha och se vad dom ska ha för att tillverka den. Sen väntar jag nog till mässan för att hitta inspiration..

Lycka till med klänningen Linda!! Oh så spännande :)

• malinax

Här vill jag bara med om jag får;) bor dock en bit utanför kalmar man tillhör Kalmar iaf;) blir vintrrbröllop för oss i jan el feb nästa år;) hur många gäster har ni och till vilken budget? Det enda jag har bestämt e att vi ska ha catering från villa fröjdekulla i alsterbro. Riktigt god mat till vettigt pris och trevlig personal. ;)

• malinax

Visste ni förresten att det ska vara 2 st bröllopsmässor i Kalmar nu i bår?;)

• Caroline0728

Det är väl en bröllopsmässa på Guldfågeln arena och en på Åmund? Har dock ingen koll på datumen. Ska på bröllopsmässa här i Stockholm nästa helg, ser fram emot det!

• frejjan

DollyP nu har jag en hel hög med burkar! :)

• Dolly P
    frejjan skrev 2012-01-21 19:31:26 följande:
    DollyP nu har jag en hel hög med burkar! :)
    åh tack. Jag ska till Ljungbyholm imon och jobba. Är du hemma då? Eller så ska jag dit på Tisdag också.
  • Dolly P

Här står planeringen också stilla. Jag var visserligen och gjorde en beställning på brudbuketten och sånt igår. Och några inbjudningar lämnade jag igår.
    Ringarna har kommit, så ska hämta dom nästa helg när vi är inne i Kalmar. Vi ska på bröllopsmässan på arenen den 4 April.

• frejjan

Dollyp: imorgon tror jag att jag är hemma hela dagen. Vet du tid ungefär? :)

• Minuz

Jag skulle också vilja gå på bröllopsmässan men det kommer nog inte gå........ För gubben ska troligtvis iväg med fotbollen, och barnen kan jag ju inte ta med mig för jag kan ju inte få dem att ljuga sen. *S* och skaffa barnvakt? Hmm, då måste jag ju ljuga om varför jag ska ha barnvakt och kanske träffar någon man trots allt känner och då är det ju inte hemligt längre........

Men ni får lova att berätta allt sedan!?!

• Dolly P
    frejjan skrev 2012-01-22 11:58:21 följande:
    Dollyp: imorgon tror jag att jag är hemma hela dagen. Vet du tid ungefär? :)
    Bor du mitt inne i Ljyngbyholm? Jag kör ju runt lite här och var där, så skulle ju kunna komma om jag är vägarna förbi. Du kan ju inboxa mig din adress och ditt mob nr om det skulle vara någotSkrattande
Svar på tråden Kalmarbrudar?!