• LindaochJohn

Kalmarbrudar?!

Hej!

Tänkte kolla om det finns några mer brudar runt Kalmar här inne?
    Vet att jag hittade några för att tag sen, men sen försvann min tid för planering helt.. Nu är jag på G igen o söker vänner att diskutera med! Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-06 22:29
    Frejjan 12 Maj
    Dolly P 19 Maj
    m2012 2 Juni
    pernillaochhenrik 30 Juni
    Knyttan 7 Juli
    Caroline0728 28 Juli
    Augustesen 4 Augusti
    lindaochjohn 1 September
    Minuz 1 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-24 13:55
    malinax Januari 2013

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-14 15:44
    LinaPelle Lindman 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-17 15:07
    Doffan 2 Juni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-29 18:16
    Pekkiisch4 12 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-08 09:51
    Jiwer 2013

• Svar på tråden Kalmarbrudar?!
  • Minuz
    augustesen skrev 2012-02-02 23:40:33 följande:
    Eftersom andra tråden är död/bortglömd tänkte jag ta upp det heta ämnet..

Ny bröllopsfika??

Vet att Linda och Pernilla är på men hur är det mer er andra?
    Vad sägs om en söndag nu i februari?
    Det vore kul att få träffa alla er andra....... Om ni väljer en helg så välj då inte 18-19/2 för då jobbar jag. Men annars kan jag, iaf vad jag vet nu!
  • augustesen

Någon annan som är upptagen någon specifik helg?

• Dolly P
    augustesen skrev 2012-02-02 23:40:33 följande:
    Eftersom andra tråden är död/bortglömd tänkte jag ta upp det heta ämnet..

Ny bröllopsfika??

Vet att Linda och Pernilla är på men hur är det mer er andra?
    Vad sägs om en söndag nu i februari?
    Jag är på. Jobbar varannan helg. Är ledig denna och jobbar nästa osv.Skrattande
  • knyttan

Skulle vara kul att ses igen men det verkar inte som jag kommer upp till kalmar förrän framåt påsk tyvärr!!

• frejjan

Till er som ännu inte köpt ringar, så har guldfynd en rabattkupong om man gillar dem på facebook. 100 kr i rabatt för varje 500 man handlar för :) Tror den räckte februari ut.

Jag är oxå på en träff, så länge det inte kör ihop sig här hemma.

• Dolly P

Känns som jag inte får något gjort alls nu. Visserligen låg vi sjuka hela familjen förra veckan, nu är vi på benen igen, men fortfarande inte riktigt bra.. Jäkla seg förkylning.

På Torsdag ska jag in och prova min klänning iaf. Dom ville mäta och kolla liteSkrattande Så snart är den nog klar.

• augustesen
    frejjan skrev 2012-02-04 08:11:30 följande:
    Till er som ännu inte köpt ringar, så har guldfynd en rabattkupong om man gillar dem på facebook. 100 kr i rabatt för varje 500 man handlar för :) Tror den räckte februari ut.

Jag är oxå på en träff, så länge det inte kör ihop sig här hemma.
    Finns ju alltid 25% rabattkuponger i alla tidningarna, Amelia hade både Guldfynd och Hallbergs i senaste numret, Allt om Bröllop hade också 25% på Guldfynd :)
    Dolly P skrev 2012-02-04 09:29:33 följande:
    Känns som jag inte får något gjort alls nu. Visserligen låg vi sjuka hela familjen förra veckan, nu är vi på benen igen, men fortfarande inte riktigt bra.. Jäkla seg förkylning.

På Torsdag ska jag in och prova min klänning iaf. Dom ville mäta och kolla liteSkrattande Så snart är den nog klar.
    Hoppas ni kryar på er, får man en förkylning nu brukar dom ju hålla i sig..jag proppar i mig apelsiner i mängder :)

Bröllopsfika:
    Enda datumet som alla verkar kunna är 3 mars..dagen innan mässan alltså.
    Vill vi träffas innan dess föreslår jag 19/2 men då kan inte Minuz alternativt 26/2 men då kan inte Dolly P..

Vad tycker ni?
  • conscindo

Hej tjejer, bröllops planeringen har stått lite stilla på senaste för att verkligheten tog för mycket plats helt plötsligt men jag ska bättre mig.

Ang. bröllopsfika. Jag är helt på men vem styr upp det denna gång och vart ska vi bre ut oss med alla våra böcker och planerings anteckningar?

• augustesen
    conscindo skrev 2012-02-04 12:02:47 följande:
    Hej tjejer, bröllops planeringen har stått lite stilla på senaste för att verkligheten tog för mycket plats helt plötsligt men jag ska bättre mig.

Ang. bröllopsfika. Jag är helt på men vem styr upp det denna gång och vart ska vi bre ut oss med alla våra böcker och planerings anteckningar?
    Verkligheten är så jobbig, jag försöker förtränga den :p

Känns som jag tog på mig lite arrangör men tänkte bara att vi kör bara en vanlig fika :) Lokalen beror väl lite på hur många vi blir men finns ju en hög med cafeér att välja mellan. Ska in till stan och kolla vilket som har mest bordsyta :p
  • Minuz

Om den 19/2 passar alla er andra så kan jag försöka byta bort den natten.......
    Vilken tid har ni tänkt er att vi ska träffas?

Svar på tråden Kalmarbrudar?!