• LindaochJohn

Kalmarbrudar?!

Hej!

Tänkte kolla om det finns några mer brudar runt Kalmar här inne?
    Vet att jag hittade några för att tag sen, men sen försvann min tid för planering helt.. Nu är jag på G igen o söker vänner att diskutera med! Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-06 22:29
    Frejjan 12 Maj
    Dolly P 19 Maj
    m2012 2 Juni
    pernillaochhenrik 30 Juni
    Knyttan 7 Juli
    Caroline0728 28 Juli
    Augustesen 4 Augusti
    lindaochjohn 1 September
    Minuz 1 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-24 13:55
    malinax Januari 2013

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-14 15:44
    LinaPelle Lindman 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-17 15:07
    Doffan 2 Juni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-29 18:16
    Pekkiisch4 12 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-08 09:51
    Jiwer 2013

• Svar på tråden Kalmarbrudar?!
  • conscindo
    Då kommer jag tyvärr inte att närvara denna gången tjejer. Har inte möjlighet förens i mars.
  • Dolly P

åhh vad segt det går med planeringen nu. Har tappat lusten helt. Jobbar mkt, hela familjen har/är tok förkylda.
    Jag har inte rört bröllopsblocket på evigheter nu..

• pernillaochhenrik

pernillaochhenrik - Kul att se dig här igen! O vad mkt du fått gjort! Vilken cateringfirma blev det tillslut? Kan vi inte få se en bild på sin klänning? Flört

Herregud vad jag går in sällan här nu för tiden. *dask på fingrarna* MEn ja, det känns skönt att så mycket börjar falla på plats nu. Men det är ändå sååååå mycket kvar att planera!! Vi valde apetit Öland. Dom verkar skitbra. Andvänder mycket lokala produkter och så. Fick väldigt bra intryck när vi träffade dom. Dom har allt sådant man behöver med, dukar, porsling osv. (porslinet i lokalen är inte så fint.. )

Ja, men att träffas igen känns bra, nu när vi har kommit lite längre.. Känns galet att det typ bara är 4 månader kvar nu *waaaaah*

Hur går det för er??

• augustesen
    Dolly P skrev 2012-02-12 09:29:41 följande:
    åhh vad segt det går med planeringen nu. Har tappat lusten helt. Jobbar mkt, hela familjen har/är tok förkylda.
    Jag har inte rört bröllopsblocket på evigheter nu..
    Jo det är rätt segt nu, vill bara att dagen ska komma NUUUUU!!! Igår var det 25 veckor kvar :p
    pernillaochhenrik skrev 2012-02-12 10:34:40 följande:
    Herregud vad jag går in sällan här nu för tiden. *dask på fingrarna* MEn ja, det känns skönt att så mycket börjar falla på plats nu. Men det är ändå sååååå mycket kvar att planera!! Vi valde apetit Öland. Dom verkar skitbra. Andvänder mycket lokala produkter och så. Fick väldigt bra intryck när vi träffade dom. Dom har allt sådant man behöver med, dukar, porsling osv. (porslinet i lokalen är inte så fint.. )

Ja, men att träffas igen känns bra, nu när vi har kommit lite längre.. Känns galet att det typ bara är 4 månader kvar nu *waaaaah*
    Välkommen tillbaka, we missed you ;)
    Härligt att det går bra på planeringsfronten och ni hittat en bra cateringfirma. Ska ni ha trerätters eller buffe?

Jag hoppas att resten av trycksakerna kommer i veckan så vi kan skicka ut std..börjar få lite lätt panik även om alla vet att vi gifter oss i början av augusti.

Längtar tills bröllopsmässan, hoppas det finns massa inspiration..och förhoppningsvis några bra erbjudanden :)
  • augustesen

Okej nu har jag bokat bord på Café Nilsson som ligger på ovanvåningen i Baronen.

Klockan 12.00 den 19/2 - alltså nästa söndag. Dom skulle slå ihop några bord så det fanns gott om plats för allas bröllopsböcker ;) Tänkte att vi kan väl ses nedanför trappan på Baronen eftersom det blir lite nytt folk som joinar också.

Vilka är det som kommer?

• LindaochJohn

Jag tycker vi gör som du säger Augustesen - vi kör båda datumen!!! Då kan alla komma iaf en gång o de som kan två - Lucky them! =D

• augustesen
    LindaochJohn skrev 2012-02-12 14:55:42 följande:
    Jag tycker vi gör som du säger Augustesen - vi kör båda datumen!!! Då kan alla komma iaf en gång o de som kan två - Lucky them! =D
    Precis min tanke :) Jag går dubbelt iaf, kombinationen bröllop och fika är oslagbar :p
  • LindaochJohn

Jag kan med dubbelt! =)
    Skriv i denn andra tråden med så att folk därifrån med kommer! Skrattande

• augustesen
    LindaochJohn skrev 2012-02-12 15:50:44 följande:
    Jag kan med dubbelt! =)
    Skriv i denn andra tråden med så att folk därifrån med kommer! Skrattande
    Ja men bra Linda, vi kör dubbeltrubbel :)

Det är bara du, jag, pernilla och amanda i andra tråden :p Eller är det någon mer? Äsch jag skriver där också :)
  • augustesen

Linda:

Tänkte på dig när jag såg den här bilden, så smart lösning på tårtställning!

Hihi jag är så avis på erat tema - de är sååå perfekt!
Svar på tråden Kalmarbrudar?!