• LindaochJohn

Kalmarbrudar?!

Hej!

Tänkte kolla om det finns några mer brudar runt Kalmar här inne?
    Vet att jag hittade några för att tag sen, men sen försvann min tid för planering helt.. Nu är jag på G igen o söker vänner att diskutera med! Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-06 22:29
    Frejjan 12 Maj
    Dolly P 19 Maj
    m2012 2 Juni
    pernillaochhenrik 30 Juni
    Knyttan 7 Juli
    Caroline0728 28 Juli
    Augustesen 4 Augusti
    lindaochjohn 1 September
    Minuz 1 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-24 13:55
    malinax Januari 2013

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-14 15:44
    LinaPelle Lindman 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-17 15:07
    Doffan 2 Juni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-29 18:16
    Pekkiisch4 12 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-08 09:51
    Jiwer 2013

• Svar på tråden Kalmarbrudar?!
  • augustesen

Båda funkar för mig också, men om flest kan komma 3/3 röstar jag för det datumet :)

• augustesen

Våra save the date samt informationskort kom idag, jippie! Dom hade delat på beställningen så själva inbjudningarna och kuverten till std kommer nog i början av nästa vecka.

Korten var iaf superfina och jag skulle inte gissat att dom var från Vistaprint då vi valde finare och tjockare papper. Kan verkligen rekommendera dom om det är någon som inte beställt sina :) Ska köpa tunna band och knyta en rosett runt std för att piffa till dom lite bara innan dom ska ut!

• conscindo
    augustesen skrev 2012-02-09 15:18:02 följande:
    Våra save the date samt informationskort kom idag, jippie! Dom hade delat på beställningen så själva inbjudningarna och kuverten till std kommer nog i början av nästa vecka.

Korten var iaf superfina och jag skulle inte gissat att dom var från Vistaprint då vi valde finare och tjockare papper. Kan verkligen rekommendera dom om det är någon som inte beställt sina :) Ska köpa tunna band och knyta en rosett runt std för att piffa till dom lite bara innan dom ska ut!
    Vi beställde också våra ifrån VistaPrint, men jag gjorde min egen design och bara fick dem upptryckta och är riktigt nöjd faktiskt. Snabb leverans och så ingår ju kuverten så är stort plus! :P
  • augustesen
    conscindo skrev 2012-02-09 15:28:38 följande:
    Vi beställde också våra ifrån VistaPrint, men jag gjorde min egen design och bara fick dem upptryckta och är riktigt nöjd faktiskt. Snabb leverans och så ingår ju kuverten så är stort plus! :P
    Ja snacka om fynd!! Vi beställde dock matchande kuvert med tryck på utsidan till std för att snygga till det lite, inbjudningarna kommer vi (jag) skicka i andra kuvert tror jag, vi får se :)
  • Dolly P
    augustesen skrev 2012-02-08 17:19:56 följande:
    Jag vet inte..vad säger folket?

19/2 - är förslag 1
    3/3 - är förlag 2

Några fler förslag?
    19/2 Kan jag.
  • augustesen

Okej jag bytte också till team 19/2 för ska försöka få upp mina tärnor till helgen 2-4/3 så jag får sällis och vi kan planera på mässan.

Men ingenting som säger att vi inte kan köra båda datumen om det är så att vissa inte kan ett visst datum :)

• Minuz

Och jag har konstigt nog blivit av med min helg nästa helg och jobabr denna helgen istället. Då jag byter arbetsplats 1/3 så vet jag inte hur jag jobbar 3/3............

Så den 19/2 passar mig oxå.

• augustesen

Ja men då kan ju vi köra 19/2 om inte annat och sen är alla som kan hjärtligt välkommna att joina, ju fler desto bättre :)

Ska vi se runt lunch? Ska kolla öppettiderna på cafeérna i stan imorgon när jag ska in, man vet aldrig hur öppettiderna är på söndagar :p

• Minuz
    augustesen skrev 2012-02-10 15:55:18 följande:
    Ja men då kan ju vi köra 19/2 om inte annat och sen är alla som kan hjärtligt välkommna att joina, ju fler desto bättre :)

Ska vi se runt lunch? Ska kolla öppettiderna på cafeérna i stan imorgon när jag ska in, man vet aldrig hur öppettiderna är på söndagar :p
    Lunch tid blir lagom!  hoppas du hittar något bra fik imorgon!
Svar på tråden Kalmarbrudar?!