Yeay! Bröllopsfika! # Mars går jättebra!
Jag behöver verkligen inspiration, just nu står allt still!
Jag kan hjälpa till att ordna något om du behöver hjälp Johanna!
Jag har iaf bokat en tjej från Torsås Makeup skola som ska göra mitt o mina tärnors/systrars smink o hår! Allt för 1800 inkl provuppsättning o provsminkning för mig! 
De hade ju inte hört av sig så jag mailade läraren igen o då visade det sig att hon glömt säga till eleverna..!
Nu är det bokat iaf o det känns jätte bra! 
Vi har även tagit kontakt med två cateringfirmor o fått förslag från dem. Vi ska boka in en provsmakning hos den ena till nästa helg tror jag!
augustesen skrev 2012-02-02 23:38:24 följande:Vi hörde av oss till dom i början av sommaren och då lät de bra. Nu hörde jag av mig igen och fick väldigt konstigt svar som bara inkluderade mat och ingenting annat..så vet inte riktigt vad dom håller på med :p Men vi håller oss till Skansen iaf, de kommer bli super :)
Törneby vet nog inte riktigt själva just nu då deras kock just slutat...

Men när vi var där tog de 450 kr för en 3-rätters. Ville man hyra hela hotellet med rum kostade det 16.000 kr o sen tillkommer ju dryck mm.
Det är SUPERFINT där men de har inte plats för så många gäster, runt 60 är nog det optimala.
augustesen skrev 2012-02-01 20:32:58 följande:.
En tanke vi har är att ta bort efterrätten och dessertvin, istället skulle vi servera tårta, kaffe och avec efter varmrätten. Då blir det mer tid till party :) Vi behöver ju inte fatta besultet förens typ 2 veckor innan men vi skulle spara ca 7000:-.
Det låter väl som en ganska bar sak att spara in på om ni vill det. Man får ju tårta sedan så något sött blir det ju ändå..