• LindaochJohn

Kalmarbrudar?!

Hej!

Tänkte kolla om det finns några mer brudar runt Kalmar här inne?
    Vet att jag hittade några för att tag sen, men sen försvann min tid för planering helt.. Nu är jag på G igen o söker vänner att diskutera med! Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-06 22:29
    Frejjan 12 Maj
    Dolly P 19 Maj
    m2012 2 Juni
    pernillaochhenrik 30 Juni
    Knyttan 7 Juli
    Caroline0728 28 Juli
    Augustesen 4 Augusti
    lindaochjohn 1 September
    Minuz 1 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-24 13:55
    malinax Januari 2013

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-14 15:44
    LinaPelle Lindman 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-17 15:07
    Doffan 2 Juni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-29 18:16
    Pekkiisch4 12 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-08 09:51
    Jiwer 2013

• Svar på tråden Kalmarbrudar?!
  • LindaochJohn
    augustesen skrev 2012-02-12 19:07:04 följande:

Hihi jag är så avis på erat tema - de är sååå perfekt!
    Japp, sådana ska vi allt tillverka! Skrattande
    Det o ljusstakar!
  • pernillaochhenrik

Vi ska ha förätt, sen buffé och så efterrätt sen tårta.. Så det blir lite blandat.. 

Ja, jag tror att jag kommer då.. Fasen vad skoj att ses igen chickas!!!

• malinax

Hej på er!! Har oxå varit lite off från denna sidan tyvärr... Jag och sambon har diskuterat om vi verkligen kommer få ihop pengarna men kommit fram till att vi ska klara det.. men jag får inte säga det till nån vi känner än.. Han vill att vi ska planera lite mer och det kliar i fingrarna nu!!

Skulle vara superkul att träffa er! Kan dock inte lova att jag kan komma på söndag emn den 3/3 borde jag kunna.. men gärna efter kl 15 om det går bra isf? Ska verkligen försöka på lördag.. vill ha alla tips och ideer jag kan få..=)

• augustesen
    pernillaochhenrik skrev 2012-02-13 15:49:04 följande:
    Vi ska ha förätt, sen buffé och så efterrätt sen tårta.. Så det blir lite blandat.. 

Ja, jag tror att jag kommer då.. Fasen vad skoj att ses igen chickas!!!
    Ja men det låter ju bra tycker jag, då får man lite av allt :)

Ska blir riktigt kul att ses..jag måste dock sätta mig med käre bröllopsboken och fixa den. Den är rätt död :p Men jag har iaf fixat vigselprogram och stuff nu, känns skönt att checka av sådant också.
    malinax skrev 2012-02-13 16:05:01 följande:
    Hej på er!! Har oxå varit lite off från denna sidan tyvärr... Jag och sambon har diskuterat om vi verkligen kommer få ihop pengarna men kommit fram till att vi ska klara det.. men jag får inte säga det till nån vi känner än.. Han vill att vi ska planera lite mer och det kliar i fingrarna nu!!

Skulle vara superkul att träffa er! Kan dock inte lova att jag kan komma på söndag emn den 3/3 borde jag kunna.. men gärna efter kl 15 om det går bra isf? Ska verkligen försöka på lördag.. vill ha alla tips och ideer jag kan få..=)
    Spännande! Ja fy pengar är en het fråga i detta hushåll också, eller mer en huvudvärk :p

Ja vi har ju inte satt någon tid till 3/3 så visst kan vi ses lite senare! Ska kolla vad som finns öppet, är ju trevligt att variera ställe att ses tänkte jag :)
  • malinax
    augustesen skrev 2012-02-13 16:55:49 följande:
    Ja men det låter ju bra tycker jag, då får man lite av allt :)

Ska blir riktigt kul att ses..jag måste dock sätta mig med käre bröllopsboken och fixa den. Den är rätt död :p Men jag har iaf fixat vigselprogram och stuff nu, känns skönt att checka av sådant också.
    malinax skrev 2012-02-13 16:05:01 följande:

Spännande! Ja fy pengar är en het fråga i detta hushåll också, eller mer en huvudvärk :p

Ja vi har ju inte satt någon tid till 3/3 så visst kan vi ses lite senare! Ska kolla vad som finns öppet, är ju trevligt att variera ställe att ses tänkte jag :)
    åh. Jag har inte ens någon bröllopsbok.. kanske e det jag ebhöver?=)
    Vet inte i vilken ende jag ska börja.. har inte kommit nånstans.. och så känns det SÅ långt borta till janiari!!=(
  • LindaochJohn

Jag måste nog med uppdatera bröllopsboken lite! Flört
    Har inte klistrat in ett jota sen sist!

Men vi är på G att boka en provsmakning av Kallskänkens buffe nu iaf o har fått lite förslag från VillaFröjdekulla (är dock INTE nöjd med deras service än så länge - det har tagit nästan 3 veckor att maila förslag o då har jag bara fått halva förslaget!!!).

Vi har även börjat fundera på om vi ska ta en lite billigare bröllopsresa, kanske bara en vecka  o sen ta två veckor i Thailand över nyår....? Vi får nog fundera lite till på det där...

Vi ska boka in endag med vårat toastmasterpar för att göra inbjudningskorten oxå. De erbjöd sig o vi tyckte det lät som en bra idé - blir ju ändå lite att klistra! Obestämd

Det ska bli jätte kul o träffas igen! Skrattande

• Dolly P
    LindaochJohn skrev 2012-02-13 17:17:51 följande:

Jag måste nog med uppdatera bröllopsboken lite! Flört
    Har inte klistrat in ett jota sen sist!

Men vi är på G att boka en provsmakning av Kallskänkens buffe nu iaf o har fått lite förslag från VillaFröjdekulla (är dock INTE nöjd med deras service än så länge - det har tagit nästan 3 veckor att maila förslag o då har jag bara fått halva förslaget!!!).

Vi har även börjat fundera på om vi ska ta en lite billigare bröllopsresa, kanske bara en vecka  o sen ta två veckor i Thailand över nyår....? Vi får nog fundera lite till på det där...

Vi ska boka in endag med vårat toastmasterpar för att göra inbjudningskorten oxå. De erbjöd sig o vi tyckte det lät som en bra idé - blir ju ändå lite att klistra! Obestämd

Det ska bli jätte kul o träffas igen! Skrattande

Ni kände prästen i Örsjö lite  va? Vet ni hur det är med honom nu?
  • LindaochJohn
    Dolly P skrev 2012-02-13 17:52:41 följande:
    Ni kände prästen i Örsjö lite  va? Vet ni hur det är med honom nu?
    Nja, känner honom inte personligen men lite. Nej, vet bara att han fortfarande är sjukskriven...
  • LindaochJohn

Förresten!

Ska ni spendera er bröllopsnatt på hotell? Var i så fall? Skrattande

• malinax

finns det en bra präst i örsjö?? ge mig!=) hon som är präst i den kyrkan vi ska gifta oss i e så tråkig så vill gärna ha en annan..

Jag har tänkt att vi ska spendera vår bröllopsnatt på kosta art hotell.. helt underbart med superhärlig spa-avdelning.!=)

Svar på tråden Kalmarbrudar?!