malinax skrev 2012-02-17 09:24:45 följande:
var och provade klänningar igår.. WAH!! Hittade en som var aldeles underbar tilll ett mycket bra pris.. dock fanns det bara en kvar. Tills jag drog på mig den sista som vi hade plockat fram den var helt fantastisk!! Satt som en smäck och jag kände bara WOW!! Dock var inte priset lika smickrande som klänningen, 12 000 kostar den.. å vi som satt budget på 5 000..Vet inte alls hur jag ska göra. den andra var otroligt acker men ingenting om man jämför med den här.. ojoj. Hur ska man göra!!?=/ HJÄLP!!=P
Jag skulle säga GO FOR IT! Nu vet jag ju inte er ekonomiska situation men om ni kan skrapa fram pengarna tycker jag du är värd det :) Visst det gäller en dag men det är ju The Big Day och om du har tur kan du sälja klänningen vidare och kanske få tillbaka några tusenlappar. Lyssna på magkänslan..säger den köp köp köp så är det bäst att lyssna :)
Doffan skrev 2012-02-17 09:40:01 följande:
Jag hittade en underbar klänning när jag var i Göteborg för några helger sen, 15000kr kostade den och jag har satt som du en budget på 5000kr. men jag kunde inte släppa den klänningen utan har nu gjort en beställning från My love bridal som syr upp klänningen för ynka 1200kr, jag vet att många är emot kina företagen men jag har många vänner som beställt här och är jätte nöjda med sina klänningar. Vi kommer även beställa både min systers, mammas och min sambos dotters klänning där ifrån och de kommer tillsammans kosta 3000kr exl frakten. Det finns många fina klänningar men hittar man inte den man vill ha så skickar man bara en bild på den och sen får man pris förslag.
Det är ju perfekt ju!!! Jag är absolut inte negativ till kina-sidorna utan det är ju grymt om man kan göra ett sådant kap. Jag är lite sugen på att beställa en klänning till, en tunnare att eventuellt byta om till senare på kvällen..MEN jag vill ha på min fina brudklänning så länge som möjligt. Åh jag vill ha massssaaaa klänningar.
Jag har kollat på tärnklänningar online så ska kolla in My love bridal igen om dom har något :)