• LindaochJohn

Kalmarbrudar?!

Hej!

Tänkte kolla om det finns några mer brudar runt Kalmar här inne?
    Vet att jag hittade några för att tag sen, men sen försvann min tid för planering helt.. Nu är jag på G igen o söker vänner att diskutera med! Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-06 22:29
    Frejjan 12 Maj
    Dolly P 19 Maj
    m2012 2 Juni
    pernillaochhenrik 30 Juni
    Knyttan 7 Juli
    Caroline0728 28 Juli
    Augustesen 4 Augusti
    lindaochjohn 1 September
    Minuz 1 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-24 13:55
    malinax Januari 2013

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-14 15:44
    LinaPelle Lindman 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-17 15:07
    Doffan 2 Juni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-29 18:16
    Pekkiisch4 12 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-08 09:51
    Jiwer 2013

• Svar på tråden Kalmarbrudar?!
  • pernillaochhenrik

Sitter och glottar igenom ett  nyinköpt allt om bröllop.. Gaaah, vad det är svårt med att planera just nu.. Måste gått in i en ´´bröllopsvägg´´

• augustesen
    pernillaochhenrik skrev 2012-02-17 19:32:37 följande:
    Sitter och glottar igenom ett  nyinköpt allt om bröllop.. Gaaah, vad det är svårt med att planera just nu.. Måste gått in i en ´´bröllopsvägg´´
    Man blir ju så glad av nya tidningar! Jag känner mig också rätt tom när det gäller planeringen..men det är nog mest för jag är så frustrerad om vår lokal. Den snåle i mig börjar klaga :p
  • pernillaochhenrik

JA, men man vill ju ha lite pengar kvar efter bröllopet med..

• augustesen
    pernillaochhenrik skrev 2012-02-17 22:19:49 följande:
    JA, men man vill ju ha lite pengar kvar efter bröllopet med..
    Ja men eller hur!

Är vääldigt sugen på att skita i Skansen och boka en annan lokal, vill helst inte byta datum men om vi sparar 20.000 på det så humm..who givs a **** :p
  • conscindo
    pernillaochhenrik skrev 2012-02-17 19:32:37 följande:

Förstår precis hur du känner, tror mitt beror på att det är 6månder kvar och nästan allt är klart. Är bara det där sista småpillet som inte går att fixa först på slutet ändå. Känns som om jag bara sitter och väntar in tiden samtidigt som jag blir sjukt stressad av att tiden går fortare än vad man tror. Bah!
  • conscindo

Till alla ni tjejer som var med på fikat i december!

Jag har helt glömt bort att meddela att Johanna födde den 11 januari, och världen fick sig en till liten flicka.  Hjärta

• augustesen
    conscindo skrev 2012-02-18 02:38:42 följande:

Jag har helt glömt bort att meddela att Johanna födde den 11 januari, och världen fick sig en till liten flicka.  Hjärta

Åh vad roligt! Tänkte faktiskt på henne och hur det gick. Du får gratta dom nyblivna föräldrarna så mycket :) {#emotions_dlg.flower}
  • knyttan

Oj vad roligt, hälsa o gratta!!

Jag kan tyvärr inte komma på fikat imorgon, jag är i ett grådimmigt Malmö och har väl också lite kört fast i planeringen... eller rättare, vi sitter o väntar på att allt vi beställt ska bli färdigt/ levereras, så som klänning, ringar, skor etc... Skulle ha varit kul med en liten planeringsboost Tungan ute  Jaja till nästa gång kanske! Hoppas att ni får det mysigt!!!
  • LindaochJohn

Åh vad mysigt! Skrattande Du får verkligen hälsa grattis!

Det här med klänning är så svårt! Jag vet inte vad jag ska göra..? Ska jag åka ända till stockholm för o prova? Ska jag leta efter en sömmerska här hemma o sy upp en eller ska man våga beställa från Kina?
    Vad händer om jag beställer från Kina o sedan ändrar i vikt? Kan man ändra den här hemma då? Skäms Jag blir helt galen...! Jag funderar på att boka tid hos dem i Växjö o se om man kan få någon bra hjälp där eller inte?
    Det suger att ha större storlek!

Min mamma har iaf börjat måla ett "wedding tree", ett sånt där som man ska sitta sitt fingeravtryck på! Skrattande Hon ska måla ett träd utan löv o så ska det bli massa fingeravtryck som löv i olika gröna nyanser. Tror det kommer bli toppen!

O jag lyckades ju ta mitt motorsågskörkort i veckan (vilken sten som lyftes från mitt bröst!) så nu kan vi göra massa ljusstakar mm! Skrattande

I veckan ska vi träffa Kallskänken för provsmakning med, ska bli kul! Vi har äntligen fått all information från Villa Fröjdekulla med så vi ska försöka få ihop en meny där så vi kan få en offert från dem oxå.

Det ska bli SÅ kul att träffas imorgon! Skrattande Skrattande Skrattande
  • Dolly P

Jag vet inte om jag kan komma imon. Våran dotter har bestämt sig för att inte sova om nätterna längre, så jag är allt annat än pigg just nu. Hoppas jag får sova lite i natt, så jag kan komma in imon.
    Någon som skulle kunna inboxa sitt mob nr, så kan jag ju skicka mess om jag inte skulle komma.

Svar på tråden Kalmarbrudar?!