• LindaochJohn

Kalmarbrudar?!

Hej!

Tänkte kolla om det finns några mer brudar runt Kalmar här inne?
    Vet att jag hittade några för att tag sen, men sen försvann min tid för planering helt.. Nu är jag på G igen o söker vänner att diskutera med! Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-06 22:29
    Frejjan 12 Maj
    Dolly P 19 Maj
    m2012 2 Juni
    pernillaochhenrik 30 Juni
    Knyttan 7 Juli
    Caroline0728 28 Juli
    Augustesen 4 Augusti
    lindaochjohn 1 September
    Minuz 1 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-24 13:55
    malinax Januari 2013

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-14 15:44
    LinaPelle Lindman 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-17 15:07
    Doffan 2 Juni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-29 18:16
    Pekkiisch4 12 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-08 09:51
    Jiwer 2013

• Svar på tråden Kalmarbrudar?!
  • LindaochJohn

Smart jag är! Det står ju klart o tydligt "uppdatera inlägget"!!! Skäms Flört

• knyttan
    LindaochJohn skrev 2012-01-06 22:10:35 följande:
    Knyttan - PÅ Unisax var det, jätte bra pris o som sagt kan en provuppsättning inte kosta skjortan. Det enda som bekymmrar mig lite är ju hur stor deras kunskap om just sminkning är? Ofta har ju frisörer bara gått en halvdagsutbildning... ?

Bra - nu vet du ju alla låtar! Skrattande
    Mmm precis, det är väl därför jag gärna sminkar själv, har gått flera kurser i teatersminkning och även om det inte är samma sak så är ju principerna samma, plus lite olika make-up lektioner här o där och lite eget intresse så känner jag mig ganska trygg i att jag kan "re ut at" själv så att säga... minst lika bra som nån som "kan lite grann" ialla fall! plus att jag är väääldigt petig med mitt smink :S Samtidigt så skulle det ju vara skönt att inte tänka på den biten alls på självaste dagen! Ja, jag får se hur jag gör....
  • m2012

Då har jag åter igen varit en sväng i b-butiken i Kalmar. Varför är det så sjukt svårt att hitta en klänning? :(

• Dolly P

Idag har vi varit och beställt våra ringarSkrattande Sen har vi köpt mer papper till inbjudningskorten och vi testade en annan kostym till Andreas. Men den fanns inte i hans strl, så vi får åka in en annan dag och kolla det. Ikväll blir det nog pyssel med kortenSkrattande

• Dolly P
    frejjan skrev 2012-01-07 19:46:34 följande:
    Jag har barnmatsburkar!
    Vart finn du dåSkrattande
  • LindaochJohn

Knyttan - Ja man vill ju att det ska bli fint o framförallt att det ska hålla hela dagen! M2012 - Det är därför jag inte ens vågar börja leta! Dolly P - Kul! Hos er händer det grejer! Pernillochhenrik -jag är sjukt nyfiken på din nya klänning!!!?

• augustesen

Dolly P - Härligt att ni beställt ringar, vart köpte ni dom?

Jag är också nyfiken på pernillas klänning - Pernilla where are you!?

• Dolly P
    augustesen skrev 2012-01-07 22:45:31 följande:
    Dolly P - Härligt att ni beställt ringar, vart köpte ni dom?

Jag är också nyfiken på pernillas klänning - Pernilla where are you!?
    Albrekts guld. Tror den heter så. Den som ligger på Mode huset är det iafSkrattande
Svar på tråden Kalmarbrudar?!